Mikä olisi tehokas deodorantti???
Apua, 6 h pesusta ja haisen taas pahalle:( Käytössä dödö Aco 24h, osaisiko joku suositella parempaa?
Kommentit (14)
siis deodorantithan ei auta mitään, vaan antiperspirantit, jotka estää hikoilua. Mulla on auttanut apteekin TripleDry ohjeen mukaan käytettynä (eli illalla kainaloon).
Pienemmän hikoilun kausina Rexona CrystalClear roll-on käytössä.
on sellaista joka lopettaa hikoilun koknaan. kysy apteekista, sieltä minä sain helpotuksen tähän hien hajuun :) maksaa n.10 euroa mutta dödöä laitetaan peri kertaa viikossa ja dödö on kestänyt minulla vuoden :))
apteekista minä tuon Aconkin olen hankkinut, mutta ei mulla aiemmin ollut tällaista ongelmaa. Otan nämä nimet ylös ja menen kyselemään apteekkiin lisää.
on sellaista joka lopettaa hikoilun koknaan. kysy apteekista, sieltä minä sain helpotuksen tähän hien hajuun :) maksaa n.10 euroa mutta dödöä laitetaan peri kertaa viikossa ja dödö on kestänyt minulla vuoden :))
Sellaisessa pahvilaatikossa. Melko kallis, yli 10 eur ja ei kovin riittoisa, mutta ehdottomasti paras mitä olen kokeillut! Ainakin Cittarista saa.
Sellaisessa pahvilaatikossa. Melko kallis, yli 10 eur ja ei kovin riittoisa, mutta ehdottomasti paras mitä olen kokeillut! Ainakin Cittarista saa.
Ainut joka pitää hienhajun poissa. :)
Mulla ainakin noista apteekin kamoista hikoilu lähtee, mutta tulee kamala hienhaju tilalle. Hajuun auttaa parhaiten Rexonan ja Nivean deodorantit.
Minulle ihan paras on Vichyn 48h antiperspirantti, apteekista, hinta n. 12 e.
sekä apteekin Absolut Torria että Triple Drytä. Molemmat vie hienhajun mutta ei itse hikoilua. JA juu, ohjeen mukaan laitan. Molempia olen laittanut myös aamuin illoin mutta ei vaan mulla estä hikoilua. Tosin ohjeissa lukee myös että aiheuttaa kirvelyä mutta eipä ole aiheuttanut sitäkään. Ei, vaikka olen laittanut heti sheivauksen jälkeen absolut torria. Mä olen varmaan joku luonnonoikku :-(
Olen huomannut, että ainakin omalla kohdallani tietty tuote lakkaa toimimasta tietyn ajan kuluttua. Nykyisin vaihdan merkkiä säännöllisesti. Antiperspirantit käytössä (Niveaa, Dovea, apteekkitavaraa...)
raskausaikana käyttää garnierin mineral dödöä, kun ei muut enää toimineet. Ennen käytössä siis biotherimin ja vaihtoehtoisesti vichyn dödöt.
Jännä että se 3 euron garnier toimi parhaiten raskaushikeen.
Itsellä se oli ainakin tehokas. Apteekista saa myös hyviä dödöjä, mutta ne on aika kalliita.