Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tekisi yksin lasten kanssa 2 vrk?

Vierailija
18.12.2010 |

Lauantai puolivälissä ja viikonlopun tekemisideat kulutettu jo loppuun.

Yritin saada lapsenvahtia, jotta olisin voinut

tavata kavereita illalla, tai huomenna päivällä, mutta en saanut. Vetäisköhän silti tissutteluksi ja leffojen seurannaksi?

Joulusiivoukset tehty, ulkoilu suoritettu, leipomiset leivottu, joululahjat ostettu ja paketoitu... ruokaa tulossa uunissa...

Kyläjututkin on tänään ja huomenna mahdottomia.

Joulumarkkinoille voisi mennä ehkä, sitten huomenna. Vitsi, että olis päiväkoti auki ja koulupäivä lapsilla, ja voisi mennä töihin, siellä olisi kivaa tekemistä yllinkyllin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en ymmärrä mikä on ongelma? Miksi pitää olla koko ajan jotain TEKEMISTÄ??? Mä oon ollut kotiäitinä nyt 9 vuotta ja tästä ajasta täysin yksin kolme vuotta. Ei mulla ole mitään ongelmaa, että mitä teksisi. Mä elän elämääni, ihan normaalia. Enkä nyt koko ajan keksi jotain varsinaista JUTTUA, mitä pitäis suorittaa :O Eikö voi vaan olla ja elää ja hoidella niitä välttämättömiä hommia siinä ohessa?

Vierailija
2/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutumista ja olemista varten? Mitäs jos vaan syötte rauhassa, sytyttelette kynttilöitä, pelaatte lautapelejä, luette satuja, katsotte jonkun leffan vieretysten viltin alla, herkuttelette vaikka vähän karamelleilla, sinä otat ehkä lasin hyvää viintä, kuuntelette joululauluja ja juttelette toisillenne, askartelette ja OLETTE VAAN RAUHASSA YHDESSÄ?

Ei kai koko ajan tarvitse olla jotain erityistä ohjelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pitää olla koko ajan tekemistä.

Pelit ja leffat seuraavaks siis käyttöön, ehkä sauna kuumaksi ja puhelinlinjat kuumana. Kai se tästä menee maanantaiaamuun asti, sitten helpottaa, ja jouluksi sukulaisia sukkuloimaan... ja sitten ah, lomaa viikko, ilman lapsia. Sen ajatteleminen ei ahdista vaan riemastuttaa jo etukäteen, aion opiskella tiiviisti ja ulkoilla ja käydä salilla ja bilettämässä. Itse itselleni -aikaa kai kaipaan tässä eniten.

t. sen viinilasin kanssa seuraavaksi uutuus lastenleffan ääreen...