Voinko luottaa siihen, että kun käyn pph-koulutuksen, niin saan töitä?
Kunnallisena tai yksityisenä, ja kumpi olisi parempi valinta?
Entä montako hoitolasta saisin, jos minulla on omia yksi alle kouluikäinen, ja kaksi koululaista?
Paljonko suunnilleen palkkaa?
Kiitos, jos joku ystävällinen viitsii vastata :)
Terv. haaveena pph:n työ
Kommentit (10)
http://www.nicehouse.fi/lapsinfo/08/2_perhe.htm
Ymmärtääkseni yksityisenä tienaa paremmin, erityisesti jos kunnassa maksetaan yksityisen hoidon lisää.
Korjausrakentamista on vaikka millä mitalla. Käy vaikka raudoittajan koulutus niin varmasti työllistyt
Mitä ne siellä opettaa? Juoruamista, einesten lämmittämistä ja netissä surffailua?
Kyseessähän on kutsumusammatti :) Palkkaus on minulle sinänsä sivuseikka, pääasia että palkkaa saa.
ap
Onko ylipäätään pulaa hoitajista...
Sinulla saa olla 3 ja puoli lasta.
palkka määräytyy lapsien mukaan, eli täyttä palkkaa et voi saada, mutta toisaalta säästät lapsesi hoitomaksun ja koululaisesi ip-maksut.
Käy www.hoitopaikka.net sivustolla kysymässä ja etsimässä lisää.
samaa lajia kun minun kutsumusammatissani, n.1200e/kk bruttona. Näin olen kuullut. Plus ne ruokiin menevät rahat.
omat mukaan lukien 3 ja puoli? Eli mulla 1 alle kouluikäinen ja 2 koululaista..
Kiitos asiallisista vastauksista!
ap
omat alle kouluikäiset mukaanlukien. Eli tuo 3,5 tarkoitti varmaan että sen verran voit vielä ottaa hoitolapsia. Netistä löytyy kyllä hyvin tietoa, esim. Oulun kaupungin sivuilla on ohjeet ja oma esite perhepäivähoitojaksi alkamisesta. Paljon riippuu varmaan paikkakunnasta miten nopeasti saat ryhmän kokoon.
asiasta tietävää paikalla??
ap