Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Missä vaiheessa raskautta tuli raskausarpia?

Vierailija
18.12.2010 |

Millä raskausviikolla raskausarpia tuli vai vältyitkö niiltä kokonaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakaran kohdille.. sitten ihan alavatsaan ja sen jälkeen nousivat hiljalleen navan korkeudelle.

Mulla on sellainen iho/kudostyyppi, ei auttaneet rasvaukset eikä mikään, vaikka normaalipainoinen olin raskauden alkaessa eikä kiloja tullut kuin 8.

Vierailija
2/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan ilman raskauttakin reisiin. Kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kudos venyy se repeää niin syvältä ettei sinne kuulkaa pure mikään rasvaus! Niin ja mulle tuli ne ihan raskauden viimeisillä viikoilla...mut so what se on vaan elämää ja uuden elämän tuottaminen nyt vaan vaatii veronsa :D

Vierailija
4/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihan loppuvaiheessa. Ehdin jo riemuita, ettei ollut tullut yhden yhtäkään, mutta sitten kun viikolla 33 olin sairaalassa hoidettavana neljä vrk ja vain makasin paikallani, niin johan oli järkytys kun kotiin mennessä huomasin koko alavatsan ja reisien olevan täynnä arpia =D Onneksi ne ovat nyt jo hävinneet.

Vierailija
5/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuvat vaan punaisista vaaleiksi mutta näkyvät kyllä etenkin tietyssä valossa...en halua ketään masentaa mutta ei ne oikeasti mihinkään katoa.

Vierailija
6/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksosraskaus ja suunniteltu sektio rv 38+5. Siinä sitten viikko ennen sektiota meni alavatsa aivan törkeän näköiseksi.

Vierailija
7/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 3 raskautta

Vierailija
8/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka painoakin tuli aika kiitettävästi n. 20 kg

Vierailija
9/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantiolle ja rintoihin, ei kiva. Toista odottaessa ei lisää tullut. Onneksi ihoni on vaalea enkä rusketu juurikaa:)

Vierailija
10/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopussa, rv 39-40 :/

Vierailija
11/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesi tuolta alapuolelta mihin en itse nähnyt kuin peilistä. Ekassa raskaudessa vain, seuraavissa riitti tila entisten repeämien jäljiltä.

Vierailija
12/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljässä raskaudessa.

Vierailija
13/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin tuli arpia tuonne alavatsaan. Luulin jo että pääsen ilman arpeilua raskauden mutta niin vaan viime metreillä iskivät.

Olin kyllä yllättynyt kuinka hyvin ne loppupeleissä sitten ainakin minulla haalistuvat. Nyt olen loppusuoralla raskaudessa ja nuo ekan raskauden arvet sitten "aktivoituivat" siinä vaiheessa kun maha alkoi kasvaa kunnolla. Uusia ei ainakaan vielä ole tullut.