Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritätkö viehättää miehesi lisäksi muitakin miehiä (veli, serkku, isä, kauppias)?

Vierailija
18.12.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin edes omaa miestä. Riittää, jos katson peiliin ja olen itse tyytyväinen.

Vierailija
2/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätän tasan niitä miehiä, jotka minusta välittävät, en tosiaan yritä mitään kummempaa.

Omaa miestäkään tuskin aina viehätän, mutta tiedän kyllä, miten sen saa sekaiseksi, hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättyy minusta ihan ilman yrittämistä ja muiden ei tarvitse viehättyä. Itse asiassa pyrin aiheuttamaan e-viehättyneitä tunteita muissa miehissä, koska en koe sitä asialliseksi. Etsikööt omat naisensa.

Vierailija
4/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli jopa pieni pakkomielle siihen, että kaikki, siis ihan kaikki, miehet ihastuu muhun (sukulaiset poisluettuna). Ja se kyllä yleensä onnistuikin. Nykyään olen löytänyt asian suhteen "rauhan" enkä enää yritä viehättää muita miehiä. Uskon että tuo nuoruuden pakkomielle johtui siitä, että oma isäni ei ole koskaan ollut minulle läheinen ja olen yrittänyt sitä jotenkin korvata.

Vierailija
5/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten viehätysvoima on tärkeää. Pyrin olemaan miellyttävä tärkeimpien asiakkaiden silmissä, olivatpa he miehiä tai naisia. Presentaatioon on ihan turha mennä tukka rasvaisena ja kengät lintassa.