Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä muulla on tänään siivouspäivä?

Vierailija
18.12.2010 |

Juon kahvia ja aloitan kello 10.

No oookei: pesukone pyörii mutta aktiivisesti siivoomaan alotan jahka suffet juotu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön jne jätän suosiolla ensi viikkoon.Nyt onkin hyvä heivata matot ulos kun on -15 pakkasta

Vierailija
2/4 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on kuin kaatopaikka, ei auta kuin tarttua härkää sarvista o_O Pesukoneet pyörii aloiteltu on, nyt pikku huilitauko. Listataanko tähän ketjuun aikaansaannoksiamme? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulee vielä ensi torstaina neljäksi tunniksi.

Suosittelen, hyvät siskot! Ei ole iso hinta siitä, että saa itselleen ylimääräistä aikaa ja mielenrauhaa!

Vierailija
4/4 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran masokisti ja sadomasokisti olen että tykkään puunata itse nurkkien kanssa!

Mies välillä sanoo että vois nää maksattaakin mutta mikä nainen mää olisin jos joku toinen eukko siivoaa mun jälkiä? :D

Minusta siivoaminen on hauskaa puuhaa ja nää joulu- ja juhannussiivoamiset ihan parhaimpia!

Meillä ipanat lähti mummolaan hakemaan kuusta ja tässä on iltapäivään saakka aikaa tuosta taloa fiiliksellä.

Päivittäin siivoan sitten muuten mutta tää joulusiivous on parasta!

Yks päivä käytiin marketissa ja sielä oli eräs siivousliike markkinoimassa itseään ja me oltiin sen kerran koko perhe liikkeellä ja tottakai ne emännät pysäytti meidät että miten olis jos he tulis meille siivoamaan ja ihmetteli miten 4 lapsisessa perheessä joku siivoaa itse? Pliis.

Jos olen kotona lapsien kanssa niin miten ihmeessä ottaisin jonkun vielä siivoamaan?

Sitten kun palaan töihin on isoimmat lapset viikkorahaiässä ja siivoaa paljon apuna, nyt lähinnä harjottelee.

Ap, joka nyt ampasee siivoamaan!

Palaan myöhemmin kun pidän ruokataukoa.

Menkää muutkin reippaasti siivoilemaan niin tulee paljon valmiiksi!

Suosittelen että puette kengät joilla voi kipasta kesken siivouksen heittelemässä pakkaseen leluja ja vuodevaatteita, viedä roskia ja taustalle hyvää musaa että pysyy vireys. Siivoa n. 5 minsaa per huone ja niissä aloita isoilta aloilta (lattiat, pöydät, hyllyt) äläkä tee pientä piperryshommaa: ei siis saa lajotella paperipinoja tai kuvia koska unohtuu helposti lukemaan kirjeitä tai muistelemaan vanhoja juttuja. Toi 5 misaa per huone pitää hyvin liikkeessä ja kun on vaikka tunnin ollut liikkeessä niin huomaa oman työn jäljen, siitä on hyvä alkaa tekemään sitten lajitteluja yms mutta tarkkana että ei ala löysäilemään.

Ja ehdottomasti aloittakaa kaupan kautta jos on huonot työvälineet tai aineet!

Myrkyt pönttöihin, putkiin, hellaan vaikuttamaan. Ne pyyhkäsee sitten vaikka imuroimisien jälkeen.

Mut mää meen nyt, menee jo istumiseksi!!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan