Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko joululahjoja ystävättärienne miehille?

Vierailija
18.12.2010 |

Mulla on ollut tapana muistaa ystävätärtä jouluisin jollain pienellä, nytkin teen itse patalaput. Olen monena jouluna pohtinut että onko sitten tylsää että tavallisesti lapset saavat minulta jotain (olen muutaman kummikin), mutta miehet jää ilman ja sitten olen pannut jonkun suklaarasian "koko perheelle" - pitäisikö kuitenkin luopua tavasta kun harvoin itse saan ystäviltäni yhtään mitään, saati heidän miehiltään? Mulla ei itelläni ole miestä jota pitäisi lahjoa mun siivellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- henkilökohtaisille läheisille ystäville pikkulahjat, jos lapset minulle läheisiä jostakin erityisestä syystä (kummius, muu sielun yhteys, lasten hyvä kaveri tsm) niin sitten lapsille, miehille ei mitään TAI

- koko perheelle esim. joulukukka, suklaarasia, joulukoriste, kerran tein kaikille tyynyliinat

Vierailija
2/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapseni ja yksi erityisen läheinen ystävättäreni lapsi saavat lahjat. Muuten vain suku.

Toki, jos käydään joulukuussa kylässä glögeillä tms. viedään lapsille ja aikuisille tuliaiset (miehille vaikka glögipullo).

Muuten muista ystäviäni joulukorteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on muutenkin perinne, että vaan lapsille annetaan lahjoja. Aikuisille ehkä joku pieni suklaarasia tai villasukat, jos oikein reteiksi heittäydytään.

Kavereille en anna lahjoja, joten en myös miehillekään. Joskus saatan jokun suklaarasian yms. laitta yhteisesti perheen aikuisille.