Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pistänyt merkille, että ihmset, jotka kohtelevat välinpitämättömästi

Vierailija
17.12.2010 |

toisia, odottavat kuitenkin huomiota muilta ja suuttuvat jos eivät sitä saa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ihmisiä voi jaotella puhtaasti "ei-narsisteiksi" ja narsisteiksi. Narsismia on jokaisessa, mutta jokainen EI käytä toisia ihmisiä hyväkseen oman egonsa nostatteluun.

Kusipäinen, itsekäs ja piittaamaton käytös on narsistista käytöstä, ihan riippumatta siitä onko kusipää diagnosoitavissa narsistiksi tai ei.

Vierailija
2/6 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin narsisteja.

Oma napa,paras napa.

Ei minkäänlaista empatiaa tai sääliä tai mielenkiintoa muita ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistisia ovat tosiaan...

Vierailija
4/6 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut taas, että ne yleensä jotka narsisteiksi haukkuvat ex-puolisoitaan ym ovatkin aivan sellaisia itse! Mutta pohjimmiltaan siinäkin ilmeisesti kysymys samasta asiasta, kuin ap tarkoitti.

Vierailija
5/6 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut taas, että ne yleensä jotka narsisteiksi haukkuvat ex-puolisoitaan ym ovatkin aivan sellaisia itse! Mutta pohjimmiltaan siinäkin ilmeisesti kysymys samasta asiasta, kuin ap tarkoitti.

Ettet vaan olisi itse nyt narsisti, kun haukut narsistiksi haukkuvien puolisoita narsisteiksi!

ps. narsisteja on, ja nehän just on niitä, jotka palvovat itseään ja ovat julmia muille. Oltuaan ensin hetken ihania.

Vierailija
6/6 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan olisi itse nyt narsisti, kun haukut narsistiksi haukkuvien puolisoita narsisteiksi!

ps. narsisteja on, ja nehän just on niitä, jotka palvovat itseään ja ovat julmia muille. Oltuaan ensin hetken ihania.

Jokainen julma ja itsekeskeinen ihminen ei ole narsisti. Minusta tuntuu, että näitä "narsisteja" on vähän joka kulmalla nykyisin ja etenkin niitä naisia, jotka haukkuvat ex-miehensä narsisteiksi, kun itse eivät ole kykeneväisi olleet huolehtimaan parisuhteestaan. Ok, poikkeuksiakin varmasti on jossa mies on ollut juoppo, väkivaltainen tmv jolloin voi olla narsismista kysymys aivan oikeastikin, mutta kun tuntuu, että jokaisen eronneen naisen exä on narsisti nykyisin. Ja yleensä nämä äidit ovat juuri niitä, joilla itsellään on ollut kaikista eniten vaikeuksia sietää lastensa tarvitsevuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan