Voiko Tallinnassa maksaa euroilla?
Olen menossa ensi viikolla käymään Tallinnassa ja kiinnostaa kelpaako siellä eurot ihan jo maksuvälineeksi kaikkialla? Lähinnä mietityttää torimyyjät ja pienet puodit, esim. kukkakaupat. Isommat ostokset maksan kortilla. Ei huvittaisi vaihtaa rahaa kun pian ei kruunuilla tee mitään.
Kommentit (5)
Tallinnassa käy joissain paikoissa eurot, muualla Virossa ei kannata edes yrittää. Mä oon aina nostanut rahaa Virossa Visalla tai Elektronilla, niin ei tarvitse vaihtaa.
Virossa kyllä yleensä käy kortti pienemmissäkin paikoissa, ehkei nyt ihan jokaisella torimyyjällä, mutta eipä nyt yhtäkkiä muistu mieleen Virosta sellaista kauppaa, jossa korttimaksu ei olisi onnistunut.
En vaan haluaisi turhaan tuota Viron nykyistä valuuttaa ettei sitä jäisi käteen. Parin viikon kuluttua kun sillä ei taida enää tehdä mitään kun siirtyvät euroihin. ap
En vaan haluaisi turhaan tuota Viron nykyistä valuuttaa ettei sitä jäisi käteen. Parin viikon kuluttua kun sillä ei taida enää tehdä mitään kun siirtyvät euroihin. ap
ole samanlainen siirtymäkausi kuin muuallakin maailmassa. Voithan sä vaihtaa sen Forexissa taikaisin euroiksi tai kuluttaa loput ostoksiin laivalla. Siellähän voi maksaa osan hinnasta krooneissa ja osan euroissa. Tuon nostamisen pointtina oli se, että voit sitten tarvittaessa nostaa määräsumman, sun ei etukäteen tarvitse arvioida, paljonko mahdat käyttää.
ole samanlainen siirtymäkausi kuin muuallakin maailmassa. Voithan sä vaihtaa sen Forexissa taikaisin euroiksi tai kuluttaa loput ostoksiin laivalla. Siellähän voi maksaa osan hinnasta krooneissa ja osan euroissa. Tuon nostamisen pointtina oli se, että voit sitten tarvittaessa nostaa määräsumman, sun ei etukäteen tarvitse arvioida, paljonko mahdat käyttää.
Ainakin muutama viikko sitten eurot kävivät mm. supersalkossa ja merekeskuksessa. Sataman lähellä olevissa rafloissa ei käynyt.