Ihan kauheaa sattui tänään.. =/
Olin suorittamassa tenttiä, jolle annettiin aikaa 2 tuntia. Luokasta sai poistua vasta kun 1,5 tuntia oli kulunut, vaikka tentin olisikin jo tehnyt.
Olin saanut tentin tehtyä tunnissa, kun mulla meni maha sekasin! Mulla oli täysi työ pidätellä ja luokasta ei kerta kaikkiaan voinut lähteä. Tunsin sitten loppujen lopuksi, kun märkä, lämmintä ripulia alkoi valumaan housuun pidättelystä huolimatta.. Oli aivan karmeaa istua vielä 15 min löysät housussa ja haju alkoi tietenkin leviämään. Saman tien kun kello oli pykälässä, ryntäsin luokasta ulos! Haju oli kamala ja vessaan päästyäni paskassa oli koko perse ja reidet. Tenttimässä oli tuntematonta porukkaa ja häpeän kuollakseni. Mikä on helpoin tapa tehdä itsari? =(
Kommentit (5)
että oot kipee
tai viimeistään sen jälkeen kun on paskat jo housussa
Menin kuitenkin ihan lukkoon. Tilanne oli kamala!
ap
joten jaan tuskasi. Tuossa tilanteessa olisin kyllä pyytänyt jonkun mukaani vessaan, poistumiskiellon pointtihan on se, ettet pääse kertomaan kysymyksiä kenellekään ulkopuolella tai lähettämään ulkoa käsin vastauksia tenttijöille esim. tekstarilla. Mulla vastaavaa on sattunut, kun vatsa on yllättäen mennyt aivan sekaisin, eikä vessaa ole ollut mailla halmeilla, eikä myöskään mahdollisuutta mennä asioille puskaan.
Mä olen ollut tenttimässä jä järjestämässä tenttejä ja pääsykokeitakin useissa yliopistoissa ja aina on mennyt niin että poistua saa 30 minuuttia tentin alkamisen jälkeen ja saman hetken jälkeen ei enää päästetä myöhästyneitä sisään. Ikinä ei ole ollut noin pitkiä poistumiskieltoja.
että oot kipee
tai viimeistään sen jälkeen kun on paskat jo housussa