Jokaikinen ihminen joka vähänkin välittää delfiineistä, eläimistä ja luonnosta
katsokaa The Cove -elokuva. Ja toimikaa. jos jokainen ajattelee "enhän mä yksin saa mitään aikaan", niin ei mitään koskaan tapahdukaan.
http://www.takepart.com/thecove
Kommentit (13)
delfiinin
liha on kuitenkin parempaa, kuin muslimin.
Enpä taida katsoa, saati "toimia".
liha on kuitenkin parempaa, kuin muslimin.
takia maailmassa on lajit ovat kuolemassa sukupuuttoon. Maailma pitää nähdä kokonaiskuvana! Jos jokin laji kuolee pois siinä on seurauksensa. Te voin välitätte että että lapsilisät ovat tilillä oikeaan aikaan.. onko tulevaisuudessa lapsillenne mitään maailmaa? betonia ja betonia? ei kaunista luontoa?
tosiaan se vaikuttaa kaikkiin jotka syövät merestä kalaa
Siihenhän tuo jonkun kysymyskin liittyi eli teurastaistko mielummin muslimiehen kuin delffiinin jos olisi ihan pakko valita. Minä ainakin teurastaisin muslimin. Delfiinit ovat fiksuja, kauniita, niitä on vähän jne. Tosin susiakin on vähän enkä hyväksy niidenkään enkä minkään eläimen tappamista.
tosiaan se vaikuttaa kaikkiin jotka syövät merestä kalaa
onx tosi eiks muuten ookki hölmöö ku kirjottaa tällee niinku päi helvettii
Siihenhän tuo jonkun kysymyskin liittyi eli teurastaistko mielummin muslimiehen kuin delffiinin jos olisi ihan pakko valita. Minä ainakin teurastaisin muslimin. Delfiinit ovat fiksuja, kauniita, niitä on vähän jne. Tosin susiakin on vähän enkä hyväksy niidenkään enkä minkään eläimen tappamista.
siinä vaiheessa kun se muslimi olisi 3v. lapsi?
ekosysteemi on kaatumassa ihmisen takia
Ja höpö höpö. Ei ole.
Menepä välillä ulos leikkimään, ei nyt ole kylmäkään. Mutta muista pipo.
miten ja miksi pitäisi valita delfiinien ja muslimien välillä?
isoja sademetsäalueita tuhotaan
koralleja tuhotaan
vaikutukset eivät näy vielä vaikkapa sinun arjessasi, mutta ei se ole kuitenkaan syy vetää pipoa silmille.
Ja höpö höpö. Ei ole.
Menepä välillä ulos leikkimään, ei nyt ole kylmäkään. Mutta muista pipo.
kyllä jspanilaiset on tyhmiä