Itsekritiikki on vähän eri asia kuin
toisten nimittely ja yhteiskunnan herjaaminen. Kritiikki on sallittua kohdistui se sitten mihin tahansa eikä sillä ole esim rasismin kanssa mitään tekemistä! Se että mä vastustan naisten oikeuksien polkemista eräissä kulttuureissa ei tee minusta rasistia!
Kommentit (5)
niin eihän sillä itsekritiikin kanssa ole mitään tekemistä. Itsekritiikki on sitä että huomaa omat virheensä.
olen monesti esittänyt kritiikkiä omaa yhteiskuntaamme kohtaan sillä täälläkään ei ole naisten asema ole sillä tasolla kuin kuuluisi. Siltikin me jokainen tiedämme miten PALJON huonommin asiat on jossain somaliassa naisilla eikä sitä käy kiistäminen. Siellä se naisten aseman heikkous kuuluu ihan kulttuuriin edelleen ja on hyväksyttyä enkä puhu nyt mistään samapalkkaisuudesta vaan joukkoraiskauksista, pikkutyttöjen naittamisesta ja elinten silpomisesta! T. ap joka myös feministi
minä sen sijaan vastustan naisten oikeuksien polkemista ihan kaikissa kulttuureissa. Se tekee minusta feministin, ei rasistia.
muslimivaltiossa...ja valitettavasti usein maahanmuuttajien asenne naisia kohtaan täällä heijastuu myös suomalaiseen naiseen ja sitä ei tule hyväksyä! Jos tämä tekee minusta rasistin niin sitten olen sitä...
minä sen sijaan vastustan naisten oikeuksien polkemista ihan kaikissa kulttuureissa. Se tekee minusta feministin, ei rasistia.