Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako sinua koskaan, että et ole syntynyt Yhdysvaltoihin?

Vierailija
16.12.2010 |

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei todellakaan!

Toinen lapsemme on sairas ja olisimme siellä tehneet jo henkilökohtaisen konkurssin asian kanssa.

Vierailija
42/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole syntynyt siellä. Ja isä ei ole asunut siellä tarpeeksi kauan. Hän sai kansalaisuuden, koska hänen vanhempansa olivat usalaisia ja asuneet siellä vakituisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliforniaan olisin voinut syntyä.

Vierailija
44/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko olemaan rikas ja terve vai köyhä ja sairas.

Siksi olisi liian suuri riski syntyä USA:an.

Vierailija
45/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin syntynyt köyhään perheeseen Jenkeissä, asuisin varmaan asuntovaunussa ja olisin viiden lapsen rupsahtanut wt-äiti. Nyt sentään menee ihan hyvin taustasta huolimatta.

Vierailija
46/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi se varmaan ollut ihan hyvä juttu. Joskus tämä Suomen meininki tökkii aika pahasti. Tuntuu että saa olla maksumiehenä toisille.

Vierailija
47/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadaan olisin voinut syntyäkin.. heillä mm. yleinen terveydenhoitojärjestelmä ja muutenkin inhimillisempi kulttuuri

Vierailija
48/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mulle kelpaisi esim. Rnaska, Tanska tai Hollanti :)

Vierailija
49/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään asua Suomessa :)

Vierailija
50/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todelllakaan. Pitäisikö?

Vierailija
51/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vähiten olisin halunnut syntyä sinne maailman kaikista ns. sivistysvaltioista

Vierailija
52/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jenkkilässä on myynnissä ja oon ihan kade kun niitä ei saa täältä Suomesta ;) Voisi tietysti postitse tilata, mutta en mä osaa. eikä mulla luottokorttiakaan ole.

Vierailija
53/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vähiten olisin halunnut syntyä sinne maailman kaikista ns. sivistysvaltioista

Hyökkääkö sivistysvaltiot toisiin maihin kuviteltujen joukkotuhoaseiden vuoksi?

Vierailija
54/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt edes mielessä.. ei siis harmita tippaakaan. Ja jos nyt asiaa mietin, niin onneksi en ole syntynyt siellä.

Vierailija
55/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkääkö sivistysvaltiot toisiin maihin kuviteltujen joukkotuhoaseiden vuoksi?

Niin,olisin voinut tietysti laittaa että kaikista maailman maista,mutta se nyt ei ihan pidä paikkaansa.Kyllä tietysti harmittaisi vielä enemmän syntyä esim. Pohjois-Koreaan,Afganistanii,Pakistaniin,Keski-Afrikan lukuisiin köyhiin valtioihin.

Mitä sanaa tässä sitten olisi pitänyt käyttää?

Vierailija
56/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaisin tanne pysyvasti heti, jos saisin parhaat kaverit ja kivat sukulaiset mukaan. Jos olisin syntynyt tanne niin tamakin homma olisi todennakoisesti jarjestyksessa.

Vierailija
57/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi syntynyt siellä hyväosaiseen perheeseen niin kyllä ehkä vähän harmittaa. Tosin riski myös siihen huono-osaiseen olisi suuri... mutta, harmittaa ehkä jo sen takia, että olen matkustellessa tutustunut paljon yhdysvaltalaisiin ja he ovat niin sosiaalisia ja avoimia ja taitavat "small talkin" ventovieraiden kanssa, että siitä olen todella kateellinen!! Suomalaiset ei ikinä pysty sellaiseen.

Vierailija
58/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi syntynyt siellä hyväosaiseen perheeseen niin kyllä ehkä vähän harmittaa. Tosin riski myös siihen huono-osaiseen olisi suuri... mutta, harmittaa ehkä jo sen takia, että olen matkustellessa tutustunut paljon yhdysvaltalaisiin ja he ovat niin sosiaalisia ja avoimia ja taitavat "small talkin" ventovieraiden kanssa, että siitä olen todella kateellinen!! Suomalaiset ei ikinä pysty sellaiseen.

Miksi pitäisi pystyä? Small talk on ihan typerää. Arvostan suomalaista "vähän mutta asiaa"-linjaa.

Vierailija
59/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pystyä? Small talk on ihan typerää. Arvostan suomalaista "vähän mutta asiaa"-linjaa.

se oikeasti on kadehdittavaa

Vierailija
60/100 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut ihanaa syntyä sinne johonkin paikkaan, jossa uskoa pidetään luonnollisena, Suomessa taidetaan leimata kaikki uskossa olevat hihhuleiksi?

Olenko väärässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän