Voiko bussissa lähettää vauvan mummolaan joulun viettoon?
Olen itse joulun töissä, ja mummo on luvannut ottaa vauvan hoitoon. Mummo asuu 150km päässä, eikä pääse hakemaan, enkä mä viemään. Suostuuko ne bussissa ottamaan vauvan turvakaukalossa niin, että mä lähtöpäässä vien bussiin ja mummo sit hakee bussilta? Syötän ennen lähtöä, ja luultavasti vauva nukkuu koko matkan.
Kommentit (57)
töissä silloin kun lapseni oli vauvaikäinen. Ja tiedän pari muutakin...
Vai oliko tämä samanlainen provo kuin aloituskin ;).
Vauvan äiti ei ole töissä.
Oon varmaan tosikko, mutta ihan oikeasti täysjärkinen ihminen ei kysele tällaisia, eikä myöskään kehitä tällaisesta provoa. Toivottavasti sulla ei oo lapsia, eikä tuu koskaan olemaankaan.
Mutta toisaalta onhan sellaisiakin äitejä olemassa, jotka jättävät lapsensa ojanpientareeseen...
Kenellä ap:n mielestä olisi vastuu vauvasta, jos matkalla tapahtuisi jotain? Bussikuskilla? Mitä jos vauva herää ja alkaa huutamaan kesken matkan häiriten ajoa? Kenen tehtävä olisi rauhoittaa vauvaa?
Ihan parhaita! Varsinkin siksi, että tietää sen provoksi ja on hauska.
Esim DHL tai TNT
Muistat vaan täyttää rahtikirjan etukäteen.
Postit katoavat, jopa sähköpostit, mutta Finnair lupaa viedä illaksi kotiin! Aattele miten kätevää!
Oon varmaan tosikko, mutta ihan oikeasti täysjärkinen ihminen ei kysele tällaisia, eikä myöskään kehitä tällaisesta provoa. Toivottavasti sulla ei oo lapsia, eikä tuu koskaan olemaankaan.
Tää on ihan samanlaista huumoria, jota mun mies harrastaa. Ja se huumori on ehkä asia, jota hänessä eniten rakastan. :-D Meillä muuten on lapsia, ihan viisi kappaletta, ja luultavasti joskus vielä tulee lisää. Kannattaa varmaan äkkiä juosta tekemään meistä ls-ilmoitus!! :-D
Tää on ihan samanlaista huumoria, jota mun mies harrastaa. Ja se huumori on ehkä asia, jota hänessä eniten rakastan. :-D Meillä muuten on lapsia, ihan viisi kappaletta, ja luultavasti joskus vielä tulee lisää. Kannattaa varmaan äkkiä juosta tekemään meistä ls-ilmoitus!! :-D
sairaaloissa ja ovat mukana saattajina. Haet Kelalta matkakorvauksia, koska vauvasi oli estynyt käyttämästä julkisia kulkuneuvoja. Poiketkoon taksimies matkalla vaikka terveysasemalla ja käyttäkööt pilttiäsi korvien tarkastuksesssa, niin menee paremmin kelalle anomus läpi.
Kapaloit babyn lampaantaljaan ja eikun kuskin sylkkyyn köllöttelemään!
ps. voithan myös laittaa vauvan autoon, avaimet virtalukkoon ja kaasu päälle. Vauva takapenkille ja koira ohjaamoon?
Ihan kuin se kuski ei voisi huomioida lasta bussissa ettei vauvan tarvitse tavaratilassa kulkea. Tekee pahaa suomalaisen yhteiskunnan lapsivihamielisyys. :( Vähän voisi luopua siitä oman navan tuijottamisesta. Ketä haittaa jos kuski vähän vaunuttelee välillä vauvan kanssa tienpientareella tai vaihtaa huoltiksella vaipan.
Ihan kuin se kuski ei voisi huomioida lasta bussissa ettei vauvan tarvitse tavaratilassa kulkea. Tekee pahaa suomalaisen yhteiskunnan lapsivihamielisyys. :( Vähän voisi luopua siitä oman navan tuijottamisesta. Ketä haittaa jos kuski vähän vaunuttelee välillä vauvan kanssa tienpientareella tai vaihtaa huoltiksella vaipan.
että lapsentahtinen imetys ei kärsisi.
Postit katoavat, jopa sähköpostit, mutta Finnair lupaa viedä illaksi kotiin! Aattele miten kätevää!
takaisin päin tullessa. Mutta nythän vauva piti saada mummolaan eikä kotiin...
Bussipysäkille tai muuhun sopivaan paikkaan vauva kävelytuoliin ja kyltti mukaan missä teksti mihin vauva on menossa. Varmasti joku ystävällinen sielu ottaa vauvelin kyytiin ja toimittaa turvallisesti perille. Eikä maksa mitään!
Ei tietenkään voi! Et sinä nyt varmaan 24h ole töissä, miten 2-3h bussimatka on mahdottomuus?
Vielä fiksumaa olisi laittaa vauva äp-pakkaukseen, kansi päälle ja tehdä muutama ilmanvaihtoreikä.
Hyvästä ketjusta. hyvät naurut sain. :D
tottakai nyt vauvan voi laittaa yksin bussiin. Pitääkö sitä edes kysellä??? :D