Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten anoppisi muistaa sinua jouluna?

Vierailija
16.12.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloinkin tarvitsen. Mulla on ihana anoppi!

Vierailija
2/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ex-anoppini, on raivona exälleni joka jätti mut toisen naisen takia ja haluaa auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, ÄLÄ OSTA MEILLE AIKUISILLE MITÄÄN,

se ostaa silti jotain. Esim. kiinalainen joulukoristehässäkkä, josta luultavasti kuuluu jokin ääni, olis sellainen tuote mikä vetoaa anoppiin, ja hän ajatteleen sen kiinnostavan myös meitä. Saadaan siis miehen kanssa yhteiseks.

Vierailija
4/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetämällä herneet kitusiin, koska emme ole sinne menossa. Asuvat kaukana ja olen viimeisilläni joten no thanks.

Vierailija
5/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta lahjoja aikuisten kesken, mikä sopii minulle paremmin kuin hyvin.

Viimeksi kun vielä ostimme lahjoja myös aikuisille, sain anopilta kynttilän joka hintalapun (unohtunut kiinni) mukaan oli maksanut 1,50 e.

Vierailija
6/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuli kirja siitä, kuinka olla nainen. Että näin.

Vierailija
7/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä me naiset varmaan häärätään keittiössä ja eiköhän ne hoida lastakin välillä niin, että päästään miehen kanssa välillä vaikka kävelyllä kaksistaan.

Vierailija
8/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja, saan ostaa jotain kivaa itselleni.

Vierailija
9/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään... on täysin turhaa keksiä tarpeettomia lahjoja ihmisille, joilla on jo kaikkea. Riittäisi hyvin jos muistaisivat vain lasta, eivätkä ostaisi hänellekään kaikkea turhaa krääsää mitä mieleen tulee.

Vierailija
10/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi satasen käteen ja muutama paketti on odottamassa aattoa

Vierailija
11/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa valita minulle mieleistä luettavaa. Minusta se on hyvä ja kohtuullinen lahja.

Vierailija
12/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on muslimi, joten tämäkin ylittää kaikki odotukseni :)

Jos satutaan uudenvuoden aikana olemaan yhdessä, antaa yleesä jonkun hyväätarkoittavan lahjan, villapuseron tai verkkarit tai muuta.

Vierailija
13/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täysin muistamaton. Olemme sopineet, että käytän tietyn summan hänen tililtään joululahjojen ostoon perheelleni. Hänelle tulee tosiin varmasti täytenä yllätyksenä, mitä paketeista hänen nimissään paljastuu :) Toivottavasti tykkää katsella.

Vierailija
14/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei itse viitsisi ostaa, mutta on kiva saada.

Pääasia kuitenkin, että tulee itse :)

Vierailija
15/19 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni ostaa joululahjan, mutta minulle ei. Meillä on tosi hyvät välit hänen kanssaan, eikä mitään riitoja tms. ole ollut, mutta olen alusta asti ihmetellyt tätä omituista tapaa, miksi hän näin toimii. Viime jouluna sattui vähän nolo tilanne, kun annoin hänelle valitsemani/ostamani joululahjan ja veimme myös joulukukan hänelle ja hän taas antoi "perinteisesti" pojalleen vain lahjan - ei minulle mitään. Hän vähän nolostui, kun ojensi lahjan pojalleen. En häneltä lahjaa kyllä vaadikaan, mutta kyllähän se silti vähän kurjalta aina tuntuu. Ei yleensäkään arvosta saamiaan lahjoja (ainakaan minun ostamiani, vaikka ovat aina laadukkaita olleet) mitenkään, laittaakin aina ne johonkin "piiloon", en nimittäin ole nähnyt niitä enää sen jälkeen missään. Tänä jouluna en sitten kyllä hänelle mitään lahjaa viekään...

Vierailija
16/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Miniä, joka sai lahjaksi (mutta ei joululahjaksi) laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
17/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat auttaneet viimeisien todella rankkojen kuukausin aikana niin paljon, että ilomielin hoidan ne sitten vanhuksina meillä kotona

Vierailija
18/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat auttaneet viimeisien todella rankkojen kuukausin aikana niin paljon, että ilomielin hoidan ne sitten vanhuksina meillä kotona

Vierailija
19/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä näemmä syö minun kirjoitukset johonkin... Mur...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä