Miten anoppisi muistaa sinua jouluna?
Kommentit (19)
tai siis ex-anoppini, on raivona exälleni joka jätti mut toisen naisen takia ja haluaa auttaa
EI, ÄLÄ OSTA MEILLE AIKUISILLE MITÄÄN,
se ostaa silti jotain. Esim. kiinalainen joulukoristehässäkkä, josta luultavasti kuuluu jokin ääni, olis sellainen tuote mikä vetoaa anoppiin, ja hän ajatteleen sen kiinnostavan myös meitä. Saadaan siis miehen kanssa yhteiseks.
ja vetämällä herneet kitusiin, koska emme ole sinne menossa. Asuvat kaukana ja olen viimeisilläni joten no thanks.
Emme osta lahjoja aikuisten kesken, mikä sopii minulle paremmin kuin hyvin.
Viimeksi kun vielä ostimme lahjoja myös aikuisille, sain anopilta kynttilän joka hintalapun (unohtunut kiinni) mukaan oli maksanut 1,50 e.
Viime vuonna tuli kirja siitä, kuinka olla nainen. Että näin.
Yhdessä me naiset varmaan häärätään keittiössä ja eiköhän ne hoida lastakin välillä niin, että päästään miehen kanssa välillä vaikka kävelyllä kaksistaan.
Hyvä lahja, saan ostaa jotain kivaa itselleni.
ei mitenkään... on täysin turhaa keksiä tarpeettomia lahjoja ihmisille, joilla on jo kaikkea. Riittäisi hyvin jos muistaisivat vain lasta, eivätkä ostaisi hänellekään kaikkea turhaa krääsää mitä mieleen tulee.
antoi satasen käteen ja muutama paketti on odottamassa aattoa
Osaa valita minulle mieleistä luettavaa. Minusta se on hyvä ja kohtuullinen lahja.
Anoppi on muslimi, joten tämäkin ylittää kaikki odotukseni :)
Jos satutaan uudenvuoden aikana olemaan yhdessä, antaa yleesä jonkun hyväätarkoittavan lahjan, villapuseron tai verkkarit tai muuta.
Hän on täysin muistamaton. Olemme sopineet, että käytän tietyn summan hänen tililtään joululahjojen ostoon perheelleni. Hänelle tulee tosiin varmasti täytenä yllätyksenä, mitä paketeista hänen nimissään paljastuu :) Toivottavasti tykkää katsella.
mitä ei itse viitsisi ostaa, mutta on kiva saada.
Pääasia kuitenkin, että tulee itse :)
Miehelleni ostaa joululahjan, mutta minulle ei. Meillä on tosi hyvät välit hänen kanssaan, eikä mitään riitoja tms. ole ollut, mutta olen alusta asti ihmetellyt tätä omituista tapaa, miksi hän näin toimii. Viime jouluna sattui vähän nolo tilanne, kun annoin hänelle valitsemani/ostamani joululahjan ja veimme myös joulukukan hänelle ja hän taas antoi "perinteisesti" pojalleen vain lahjan - ei minulle mitään. Hän vähän nolostui, kun ojensi lahjan pojalleen. En häneltä lahjaa kyllä vaadikaan, mutta kyllähän se silti vähän kurjalta aina tuntuu. Ei yleensäkään arvosta saamiaan lahjoja (ainakaan minun ostamiani, vaikka ovat aina laadukkaita olleet) mitenkään, laittaakin aina ne johonkin "piiloon", en nimittäin ole nähnyt niitä enää sen jälkeen missään. Tänä jouluna en sitten kyllä hänelle mitään lahjaa viekään...
t. Miniä, joka sai lahjaksi (mutta ei joululahjaksi) laminoidun BMI-taulukon
ovat auttaneet viimeisien todella rankkojen kuukausin aikana niin paljon, että ilomielin hoidan ne sitten vanhuksina meillä kotona
ovat auttaneet viimeisien todella rankkojen kuukausin aikana niin paljon, että ilomielin hoidan ne sitten vanhuksina meillä kotona
tämä näemmä syö minun kirjoitukset johonkin... Mur...
milloinkin tarvitsen. Mulla on ihana anoppi!