Ihmetyttääkö ketään muuta tällainen Facebookissa?
Mulla on yks kaveri, joka saattaa kommentoida vaikka "Olipa rankka päivä, huh huh", niin miehensä kommentoi siihen statukseen "Voi pientä, mä ostan sulle suklaata illaks
Kommentit (30)
muille esittää että meillä on niin mielettömän ihanaa, huomaatteko varmasti kaikki?
väistämättä mieleen.
suhteemem loppuun saakka. lähti sitten yks yö toisen ihanan perään - kuulemma olinkin oikeasti kamala ja tämä 14 v. nuorempi ihanaakin ihanampi.
muille. Mutta tokihan voivat tarvita suhteelleen pönkitystä ja huomiota facebookin kautta. Kaikkihan ovat erilaisia.
Eräs kaverini harrastaa yli-imelää kirjoittelua tuoreen miesystävänsä kanssa seinällään useamman kerran päivässä, heille ikävä kyllä nauraa tosi moni, mutta kukapa siitä kehtaisi sanoa (ja kun kaikki ovat niin kateellisia:)). Täytyy myöntää, että mielikuvani ko. ihmisestä on muuttunut, eikä välttämättä positiiviseen suuntaan.
Siis juurikin se että pariskunta tykkäilee ja kommentoi kaikkiin toistensa juttuihin.
Sitä me emme tiedä. Minun tuntemani kaikki erot ovat tulleet pariskunnille, jossa mies/vaimo vähät välittänyt puolisostaan ja ainoastaan tiuskinut tälle ja jopa nimitellyt(huora, paskamaha, kusipää jne)
Minä uskonkin, että ko. pariskunta on onnellinen. Mutta eihän Suomessa saa onneaan näyttää. Ei. Se on heti outoa.
Minä itse olen facebookissa, mieheni ei ole. Paljon puhelimella kyllä soittelemme, jos emme näe. Ei kuitenkaan mitä pusi pusi-osastoa, mutta minusta sekin on söpöä joillakin pareilla.
sitä ennen akikki oli ollut sitä pusipusia
t. 26
lainkaan. Ihan tavallista kanssakäymistä.
mä luulen, että juurikin tuon kaverin päivitykset siellä sun FB:ssä on sun feisbuukissa notkumisen syynä. Käyt kummastelemassa siellä toisten "outoa" käytöstä (ilman että kommentoit mitään) ja saat siitä jotenkin salaista tyydystystä, koska itse osaat käyttäytyä jotenkin korrektimmin. Heh.
sitä ennen akikki oli ollut sitä pusipusia
t. 26
koko suhteen ajan. Toista ei arvostettu lainkaan. Oliko sitten ihme, että ero tuli, kun toista ei kunnioitettu, ja koko suhde vain nimiteltiin toista.
ärsyttää(?)/ihmetyttää, jos samassa taloudessa asuvat keskustelevat jatkuvasti toistensa kanssa facebookissa. Mitä järkeä? Varsinkin juuri julkisesti ja siten, että molemmat ovat kotona ja vuorotellen käyvät koneella. Tiedän näitäkin tapauksia... No jos se on suhteen suola, että kommunikoidaan koneen kautta, niin olkoot!