Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saa hyväksiluettua tradenomin opinnoista (avoimen väylä)

Vierailija
16.12.2010 |

Suunnittelen kauppatieteiden kandin tutkintoa avoimen väylän kautta. Taskusta löytyy täälläkin moneen otteeseen parjattu tradenomin tutkinto (markkinointi.. jee-jee). Tästä kuitenkin saa hyväksiluettua jotain, mutta mitä? Onko jollain tietoa? Olen toki menossa jossain vaiheessa opon juttusille, nyt olen kuitenkin suorittanut vasta perusopinnot ja aineopinnot meneillään, muuta en ole suorittanyt, koska en alunperin ajatellut suorittaa tutkintoa, vaan täydentää vaan työssä tarvittavaa osaamista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääaineena nyt laskentatoimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista aineyhdistelmistä, mutta itse sain tradenomista (markkinointi) hyväksiluettua humanististen tieteiden kandin tutkintoon ainoastaan ruotsin virkamiessuorituksen. Se oli kyllä ihan kiva, 5op kokonaisuus.

Vierailija
4/6 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinun pitää jossain vaiheessa saada opinsto-oikeus yliopistoon myös? Vai saako sen noin vain, kun on suorittanut avoimessa tietyn määrän opintoja?

Vierailija
5/6 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksiluettua vain pakolliset kieliopinnot. En muuta.

Vierailija
6/6 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinun pitää jossain vaiheessa saada opinsto-oikeus yliopistoon myös? Vai saako sen noin vain, kun on suorittanut avoimessa tietyn määrän opintoja?

Ei tietenkään, tässähän oli just puhe avoimen väylästä, eli suoritetaan opintoja avoimessa ja haetaan erillishaussa, että päästään yliopistoon kirjoille. Kandin opinnothan voi suorittaa avoimessa kypsyysnäytettä lukuunottamatta ja tutkinnon voi saada vain yliopiston kirjoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi