Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, alkuraskaus rv4+

Vierailija
16.12.2010 |

En osaa hetkeäkään ajatella muuta, kun odotan vain, että pääsen alkuraskauden ultraan väliviikolla.

Tuntuu, ettei ole juuri mitään oireita ehkä vähän väsymystä ja rinnat oli hieman arat muutamana päivänä, mutta sekin hävisi, vatsaa turvottaa/on turvonnut olo. Pelkään koko ajan, että onkin jokin kemiallinen raskaus, tuulimuna tms.

Ensimmäinen raskaaksi tuleminen kesti 7vuotta ja nyt tämä toinen raskaus tuli ilmi kun esikoinen vuoden.. ikinä en ole saanut positiivista tulosta, vaikka kuinka on ollut menkat myöhässä, paitsi esikoisesta ja nyt tästä.

Kertokaa nyt kenellä kokemusta, että voiko kaikki silti olla hyvin? Ärsyttää kun ekassa raskaudessa olin ihan samanlainen ja turhaan.

Minulla on myös monirakkulaiset munasarjat, mutta ei varmaan pco, koska minulla ei ole aknea, ei ylipainoa, eikä liika karvoitusta.

Miten te muut jolla monirakkulaiset musarjat on raskaus sujunut? Voiko seksiä ja liikuntaa harrastaa heti alkuraskaudessakin normaalisti?

Kiitos jos joku ystävällinen jaksaa vastata :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monirakkulaisuudesta, mutta haluan vain rauhoitella ettet miettisi kaikkia kauhukuvia etukäteen.

Mulla on nyt rv.6 eikä mitään muita raskausoireita kuin etä menkat jäi pois. Vähän oli menkkamaisia kipuja viime viikolla. En minäkään vielä ihan täysillä uskalla luottaa että vauva on tulossa, pitää odottaa vielä että päästään yli krittisten viikkojen. Kauheatahan se olis jos tulis km, mutta toisaalta silloin sikössä olis varmaan jotain vikaa..

-Onnea sinulle, koita olla miettimättä liikaa. Sitten ultrassa näet lisää!

Vierailija
2/3 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan rinnat tuntu aroilta, ei muuta. Itsekin pelkäsin, että kaikki ei ole hyvin, koska oireita ei ollut mutta tossa noi molemmat "raskaudet" istuu matolla ja kattoo telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei mitään oireita rv4+. Paitsi ehkä vähän korkeammat lämmöt. Älä huoli, varmastikin kaikki on hyvin!