Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on alkanut pelottamaan kaikki muslimin näköiset miehet esim. ostoskeskuksissa :(

Vierailija
16.12.2010 |

Kauheaa kun olen alkanut pelkäämään jos näen jonkun muslimin näköisen seisoskelemassa yksin jossain. Alan heti katsomaan häntä tarkemmin, onko hänellä jotain kädessään, tai näyttääkö hän hermostuneelta jne. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävelen nopeasti ohi jos se sattuu räjäyttää itsensä. Onhan se älyttömän pieni mahdollisuus mutta kuitenkin.

Vierailija
2/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika tumma ja ruskeasilmäinen, siis vähän niinkuin muslimin näköinen, vaikka ei kyllä sellainen olekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköistä kaveria joilla parta jne. Pälyilivät ympäriinsä ja aloin jo kehittelemään päässäni vaikka mitä visioita... Kävelin heidän ohitseen ja toinen sanoi toiselle: " Missä helvetissä se leipähylly oikein on?" Vähän nolotti.

Vierailija
4/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat miehet aina yrittää vaa päästä pöksyihin. baareissa todella töykeästi, pakottavat tanssimaan jne :(

Ryhmä tummia miehiä ahdisteli mua ja mun serkkua kun oltiin teinejä :/

Vierailija
5/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat miehet aina yrittää vaa päästä pöksyihin. baareissa todella töykeästi, pakottavat tanssimaan jne :(

Ryhmä tummia miehiä ahdisteli mua ja mun serkkua kun oltiin teinejä :/

Suomalaiset naiset yrittävät väkisin tyrkyttää itseään tummille miehille, varsinkin jos tietävät näiden olevan varattuja.

Vierailija
6/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varansa. En luota edes itselleni entisestään tuntemattomaan koiraan, saati sitten tummaihoiseen...

Vierailija
7/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on ihan sama, onko muslimin näköinen vieressä kassajonossa vai ei.

Mulla on sellanen ole, että missään en oo enää turvassa.

Vierailija
8/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimin näköisiä on tietty sellaset Osama Bin Ladenin näköiset (ilman turbaania).

Vierailija
9/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani asuu eräässä lähiössä jossa paljon tummempia (jotain kurdeja tms). Eräskin näyttää melko uhkaavalta.

Vierailija
10/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kun olen alkanut pelkäämään jos näen jonkun muslimin näköisen seisoskelemassa yksin jossain. Alan heti katsomaan häntä tarkemmin, onko hänellä jotain kädessään, tai näyttääkö hän hermostuneelta jne. :(

Minullakin samat tuntemukset silloin,kun suomalainen poika sellossa räjäytti pari ihmistä...mukanaan.Samoin olen täl hetkel töissä yläasteella,katselen lapsia,kuka niistä vois olla sellanen "pimee"joka rupee ampuun koulussa..

Vierailija
11/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Gerdt Myyrmannissa

Vierailija
12/12 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just näin..korjataanpas vähän..sehän olikin Myymannissa,jep..no ymmärrätte varmasti mun pointin..kyl näitä höyrypäitä löytyy jokaisesta "ryhmästä"..;)