~~Truplat keskiviikkoon~~
Huomenta kaikille!!
Yövirkkuna aattelin sitten alottaa pinon uuteen aamuun herääville!! :) Rauhallisesti on yö mennyt ja ajatukset harhailee kyllä kaikessa muussa kun työasioissa!!
Ja kivaa yksi yö niin sitten päästään reissuun!! Vaikka ihan kahden kesken ei mennäkkään niin varmasti ihan luksusta olla vähän poissa perusarkikuvioista!!
Nekun uutta testiä jännitetään :) peukut pystyssä!!! Toivottavasti tänään jo tulos selkenee!!!
Mii: kyllähän miehen on varmaan pikkasen erilaista käsittää raskaus, ei varmaan ihan niin täysillä iske tajuntaan se isyys ennen ultria tai sitten vasta syntymän jälkeen taitaa mennä perille!! Peukutetaan sullekin paikkaa kesäjunaan!!! Tilaa vielä on!!! ;)
Neiti on kovasti ollut ajatuksissa: toivottavasti siellä vauvan itkut helpottaa ja saatte levättyäkin välillä!! jaksuja kovasti!!
Keksitkö Marieela hyviä vauva-aiheita sinne keramiikkatunnille?
olo melkeen oireeton edelleen: rinnat tuntuu vähän täyteläisimmiltä muttei kauheena arista, muutoin olo ihan " normaali" mahaa nippailee välillä menkkamaisesti (?) mutta taitaa kuulua asiaan!! Ja nälkä iskee sitten välillä tosissaan: silloin on parasta olla ruokaa ja nopeesti: tulee nimittäin nopeesti tosi heikko olo ihan yks kaks!!
Omaa napaa täällä siis yön tunteina tuuletellaan!! :) oon jo kaukana untenmailla kun te muut heräätte!! Ja sitten Miruliin kanssa jumppaan illalla!! (on muuten takareidet kipeet kun kävin siellä venyttelyhässäkässä su! pienestä sitä tietää tehneensä!!)
M rv 5+3 (tjsp)
Kommentit (55)
Alkaa kyllä kuulostamaan TOSI hyvälle nuo sun oireettomat oireet ;D
Mä en kyl tiiä miten päin tääl olisin et saisin sut vedetyksi viel tähän aaltoon mukanani... Vaikka seison jo välillä päälläni, välillä kierin pitkin olkaarin lattiaa ja kohta hypin jo jänö loikkia sun ottamiseks mukaan, ei voi kun toivoa et se riittäs. Ei oikein muita liikkeit tule mieleen ;D
Täytyykin kaivaa vanhat neuvolakortit esiin ja kts miten sitä painoa on tullut lisää. Muisti kun oikeesti tekee välillä tepposia :/
Muistan ku esioiksta oottaes päätin etten koskaan unohda mun raskausoireita mut kuis kävikään ;DDD Silloin meinaan ku aina kyselin kaikilta et mites sul silloin ja silloin, kaik oli tyyliin, en muista yhtään ja ehkä ja luultavasti =DD Just, samoin on käyny mullekin, heh...
Mutta joo. Sisko lupasi hakee tytön jumppaan (sen vanhin tyttö samas jumpas ku n meidän..) ku mies ehtii vasta jälkeen 17 kotiin ja silloin on jo myöhäistä ku jumppa alkaa jo 17.
Mene jaaraamiseks. JA taas etoo.. menen etiii äkkiä suuhun jotain pientä vaikkei ole nälkä yhtään.. *menee kurkusta pidellen pois*
Totaalinen *reps* :DDDDD Sä oot kyllä ihana! Kiitos kun jaksat kannustaa ja piristää.
Nyt jumpalle ->->
[b]Jellona:[/b] Sun painonnousu kuulostaa just hyvältä!! :)
*lähtee etsimään elämää spinningistä*
Pahoittelut Nekulle. Minkäs merkkisiä ne testit oli?Mulla on pieni epäilys, että ne on jotain hongkaong-testejä, ja ne haamut johtuu siitä. Etkös sä sanonut,että ne oli jotenkin " suttusia" ne plussat? Oliko sama testi sillon heinäkuussa? Pistä palautetta niille...
Meillä takanan kiva päivä, käytiin vähän shoppailemassa (häälahjarahoja vieläkin jäljellä), ostettiin pyyhkeitä ja kolmet verhot ja kaks viherkasvia. Toinen niistä on nimeltään Madagaskarinminipalmu, se on ihan sairaan söpö =) Oli pakko ostaa kun iskin silmäni siihen, se tosiaan on ihan ku oikee palmu, mut vaan _hiukan_ pienempi. =D
Tätiä ei ole näkynyt, mutta ei sen pitäs muutenkaan vielä pariin päivään tulla. Menkkajomotuksia ei oo ollu ollenkaan, mut nyt on pakko pikku hiljaa alkaa ihmettelee tota polttamista, mitä mahassa tuntuu. Se ei ainakaan menkkaoire ole, ellei mulle nyt yhtäkkiä 25-vuotiaana oo tullu upo-uus mekkaoire. =) Silti yritän suhtautua varovaisesti, ettei sitten tosiaan pääsis tulee sellasta " olen raskaana" -oloa, et olis edes vähän parempi olo jos täti hyökkää.
Millos MIRULII testaat? Edelleen meinaat pysyä alkuviikossa?=)
Onkos täällä muita jotka nyt ihan lähiaikoina aikoo testata, nyt kun Soffukin jo otti ja plussas?=)
Mutta pitemmittä puheitta, lähdetään laittaa pari riviä viikinkilottoa.
mii kp 27/28-34
(mä laitan sit noi kieropäivät näkyviin aina kun en raskausviikkoja vielä saa laittaa, nih. *yrittää lohduttaa itseään laittamalla edes jotain*
Marieela: mäkin juoksin alkuraskaudessa vessassa, myös yöllä...
väsyttää.
Se on hyvä Jellona, jos painoa tullut noin vähän. Mulla lähtöpaino oli 53 ja indeksi 19, ja nyt on 10 kiloa tullut. Usein hoikilla naisilla nousee vähän enemmän ja pitääkin ja saa nousta. Tosin ei mulla ole kuin tämä maha tässä, muuten olen ihan normaalini.
Mirulii: hyviä oireita!!!
Nyt takaisin hommiin.
ONNEA SOFFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Olipa hurja juttu se sun äiti!!!Huh.:)Taas täällä on plussailtu kun olen ollut poissa, en perässä enää pysy! Mutta ei haittaa, jatkakaa samaan malliin!!!!=)
NEKKU: Olen pahoillani.. Ja toivottavasti mies osaa edes vähän lohduttaa ja ymmärtää. Kyllä se plussa sinulle tulee, kun alatte oikeasti yrittämään. Ihan varmasti.
MARIEELA: Nyt sait taas minunkin ajatukset plussan puolelle, oon joutunut juoksemaan vessassa vähän väliä, vaikka en ole juonut sen enempää kuin ennenkään. Olen ehkä VÄHÄN turhan aikasessa näiden ns. oireideni kanssa. ;)
MIITSU: Toivottavasti saat Vauva-lehden pian.. Itse olen lukenut vanhaa saamaani lehteä niin että puhki on melkein kulunut. :) ....Ja piilossa tietenkin. ;) Ja mun pitikin kysyy sulta että oliko mitään oireita ennen plussaa? Siis et luulitko jo että menkat alkais tsm? Kun sullakihan oli eka luomukierto (?????) ja ite täällä nyt ihmettelen kun ei ole ihan samanlaiset tuntemukset kuin ennen. Se voi siis johtua pillereiden lopettamisesta tai raskaudesta..
NANSKU: Kiva että asiat alkavat selviämään, eikä sun tarvii enää stressata. Ja kävitte sitten taas VÄHÄN shoppaan... ;D
MIRULII: Pidän sulle täällä peukkuja, en aivan pysty samanlaisiin temppuihin ku Marieela, mutta ajatus sama! ;D
Oma napanen: Mies lähti aamulla ja ite painuin takaisin nukkumaan kun kello oli vasta 6 aamulla. Heräsin 13:45!!! Eli nukuin yöunien päälle vielä 8 tuntia. Ja mitenkäs se onkaan, tuleeko oviksen jälkeen se ns. kuiva kausi? Kun niin muistelin, mutta niin ei vain ole käynyt. Ja alitajunta on kauhuissaan kuinka tiukat farkut on jalassa, vauva menee lyttyyn! .....Eli hulluksi tulossa! ;D
Nyt meen takasin lukeen pinoja (kova homma monen parin päivän tauon jälkeen!) ja tuun sit takas....
[color=hotpink][b]Oikein ihanaa raskausaikaa:)[/color][/b]
[b]Nekku[/b]: Pahoittelut tädistä:( Onneksi miehuksesi tuli lohduttelemaan, ensi kierrosta sitten se plussa :) Ostin muuten sitä voidetta, aika tönkköä tuntuu olevan. Katsotaan tepsiikö mulle;)
Mun piti kerrankin tulla tänne jo heti aamusta kun oli vapaata, mut kuinkas kävikään:) Pesin kaikki ikkunat ja verhot, nyt on vielä makkarin verhot silittämättä. Siinä se menikin tämä päivä, mut on kyllä kotona erilainen hajukin kun on puhtaat verhot. Vaikka vasta kesällä viimeksi oli vaihdettu.
Mä kuulun [b]Marieelan[/b] tavoin shoppailijoihin ja haluan ostaa vauvalle jo vaatteita valmiiksi:) Eikä tuo taloudellisuus/rahan käyttö ole täälläkään aina hanskassa ;D Sitte kun vauva on jo syntynyt haluan keskittyä siihen 100% enkä juosta siinä vaiheessa enää kaupoissa pienen kanssa. Enkä toisaalta halua odotella että saadaan vaatteita lahjaksi, ei musta se ole kenenkään sukulaisen/tuttavan velvollisuus vaatettaa meidän lasta, tietty jos haluavat ostaa niin se on vaan plussaa, mut en halua laskea pelkästään sen varaan ;D
Nyt meen keittää aprikoosikiisseliä, illan jatkoja:)
Mulla on tällä hetkellä paino tippunut lähtöpainosta, eli se on tullut alaspäin koko ajan, eli nyt on paino 1,2kg alempana ja joka neuvola reissulla tippunu, mut terkkari enkä mäkään ole huolissani, koska syön paljon terveellisemmin. Paino kerkeää vielä nousta paljon!
Nansku ja ninnironi rv21
Jumpassa käyty ja olo on oikein energinen!! (riitäis vana energiat aamuun asti..) pitäs pakkailla kamoja vielä, niin siis Axe, Tallinnaan lähtään huomenna ja lauantaina vasta tullaan takas.. pimentoa siis tiedossa! :(
NANSKU: meillekin hankittiin asuntoauto isäni+mies) joten " karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri..." kesällä päästään reissailemaan sitten!!
Hyvä että asiat järjestyy sielläkin taas paremmalle tolalle!! :) ja masussa on kaikki hyvin!!
SoFFU: aika mahtava tuo ennustajajuttu!! Hyvälle kuulostaa kyllä!!! :)
MARIEELA: totaalinen *reps* täältäkin!! Jo on kumma jos Mirulii ei samaan junaan pääse... ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää!! ;) sä oot kyllä niin ihana!!! :)
MARIPOSA: mulla ei ollu mitään tunnetta että menkat alkais: ei oikeestaa oireita raskaudestakaan: silloin kp28/28 suunilleen oli parina päivänä illalla ällötysoloa, johtuiko siitä että jännitin menkkojen tuloa vai mitä lie... oireeton olo jos niin voi sanoa!!!
Hitsit, miten mä kestän siellä tallinnassa monta päivää enkä tiedä kuinka monta plussaa täällä siiä välissä on tullut??? ens viikolla lähen miehen matkaan joten pimento jatkuu...
Mieheltä kyselin sen mielipidettä ultrista: alkuraskauden ultraan sanoi vähän et kannattaako tuota vielä hötkyillä, eihän siihen seuraavaan ultraa ois sitten enää kauheen pitkää aikaa... No ehkä mä maltan odottaa, ja ainakin toivoa sitä ennen että masussa tosissaan joku kasvaa!!
nyt käyn kurkkaamassa odotuspuolta ja sitten pakkaamaan tavaroita!
Palaan sitten illemmalla vielä!!!
Jumpalta palattu. Huomenna meillä on työporukan kesken sellanen body-pilates jumppa. Kuuluu tälläseen tyky-toimintaan. Saas nähdä kykenekö siellä mitään tekemään, oli sen verran rankaa tää tän iltanen jumppa.
mii: Kyllä mä nyt edelleen oon sillä kannalla, että vasta maanantaina aikasintaan testaan. Pelkään jotenkin niin hirveesti sitä iänikuista negaa ja sen tuomaa pettymystä, etten haluisi hoppuilla. Mutta voipihan se olla, että jos ei lauantaihin mennessä oo menkat alkaneet, niin sunnuntaina sen testn jo teen. Mut kattellaan nyt. Tietty ne menkat alkaa niin, ettei sitte tartte sitäkään asiaa pähkäillä.
Sulla ainakin oireet kuulostaa tosi hyvälle! Peukutan sulle oikein todella, että tää plussa-aalto veis sut mennessään.
..ja treenasin tyttöä tunnin verran viel parissa liikkeessä. On vasta aloittanut ja eihän toki vielä voi osatakkaan mutta äitinä sitä tahtoo heti et tyttö pärjää ja nyt sitte osaakin jo ne muutamat liikkeet hyvin. nyt täytyy alkaa venyttelee päivittäin viel et saatas spakaatit sivulle ja normaalisti. Huomaa tosin itsekkin et treenaamalla pääsen melkein jo itekkin. Siitä onkin vuosia kun pääsin :o)
MII, mukaan ja plussa junaan, tietenkin.
PIIPAA, mikä kp menossa?
EMMASANNA, kiitos sanoistasi. mustakin tuntuu hyvälle et saadaan se kolmas *rukoilee kaiken menevän hyvin loppuun asti* Kyllähän sitä jo 5 yrityskiertoa ehittiin ennen ku tärppäs. Eli ei ihan ikäloppu täällä vielä ole tämä mamma ;D
MIITSULLE oikein mukavaa TAllinan matkaa. Oon kade pienimmistäkin matkoista. Tahtoisin niin kovin itekkin matkalle ;)
Mutta mutta, nyt iltapesuille ja paloille. Huomen syysloma, eli ei aikaista herätystä, vaikka poika pitää kyllä huolen ettei klo 8 eteenpäin nukutakkaan ;D
Öitä murut!!!!!!!!!!
Me tultiin tänään mamman luo Espooseen joten tässä onkin ollu jo useamman tunnin palstatauko, ja voin kertoa, että otti koville! =) Nyt on mamman masiina taas viritetty mun aaltopituudelle ja vauvasivuja varten! =)
Pikaisen selauksen jälkeen toivottelen Soffulle ihan hurjan paljon onnea iloisesta uutisesta ja Nekulle annan oikein ison myötätuntohalauksen. Voi miten ihanaa ois ollu jos kaikki ois sen plussan saaneet, mutta eihän elämä koskaan mee niin. *iso hali*
Mutta nyt pitää mennä jatkamaan nukutusta.
Pitää palata lukemaan tarkemmin kunhan tuo isompikin riiviö suostuu nukahtamaan..
ainiin, kp siis 30/39(50) (ja tein tänään jo toisen negatestin.. *enempi nolo kuin eilen*, mut kun on ollu niin ihme menkkamaista jomotusta etten tiedä mitä ajatella.. no viimisen testin säästän ainakin lauantaihin..)
Ja kyllä sellaisen rääkkitunnin jälkeen pitäisi itselläkin olla samanlainen.. *haaveilee* No, makkarat on edelleen visusti tallessa, mihinkäs ne minun mukavasta kropastani lähtisivät... ;/
[b]mariposa:[/b] Mikäs teillä on nyt miehen kanssa suunnitelmat tuplailun suhteen? Olisko se valmis tjottailemaan? *peukuttaa*
[b]Miitsu:[/b] Kiitti selvennyksestä! Ja hyvää matkaa! Mä en ainakaan plussaa sun poissaollessa *lupaa* ;)
telkkarin ääreen ja nukkumaan! Hyvät yöt!
[color=hotpink][size=3]SOFFULLE MUHKEA ONNITTELURUTISTUS!!!!!
[size=2]Aivan upea juttu :o)))
[color=blue][size=2]Mutta voi Nekku :' (
Seuraavassa kierrossa sitten, eikös?! *Halii*
[color=orange][size=1]Serpenttiini, näin pikaisesti nyt vain
Jellona: Kiva, että neuvolassa kaikki ok! Mullakin painoa tullut tähän mennessä vaan 4kg ja olen tosi tyytyväinen -lähtöä kun oli ihan riittävästi!
Marieela: Mua ainakin pissatti ja janotti ihan hirveästi tän raskauden alussa! Ja nyt alkaa olla samaa vaivaa...ilmeisesti vauveli alkaa painaa alaspäin.
mirulii: Toivottavasti sullakin pissimisen tarve raskausoire!!!! :))
Talvikki rvk 28