Miten toimin? Mieheni laittoi minulle aamulla töistä tekstarin:
Vaikea tilanne, haluttaa niin hulluna. Voitais illalla silitellä hiuksia.
Miten te toimisitte? Tää on tosi harvinaista meille? PIenten lasten kanssa hellyys ja romantiikka jäänyt vähille, mutta nyt se on ehkä aavistuksen alkanut nousta pintaan. Kannattaisko hakea uudet alusvaatteet, laittaa hiukset nätimmin tai jotain? Vai olenko normaali sama mikä ennen eli kotikolleget jalassa ja hiukset ponnarilla? Meneekö fiilis jos alan liikaa panostaa?
Jotenkin kun ei haluaisi pilata nyt iltaa,kun tää on niin harvinaista ja alkoi jopa "jännittää" miehen kotiinpaluu.
Onko muilla kokemusta tällaisesta?
Kommentit (34)
että viesti oli tarkoitettu sinulle?
en kyllä usko että vahingossa tuli minulle. Koska vastasin hänelle lyhyesti, hän vastasi vielä takaisin jne jnejne. kävimme viestinvaihtoa pitkäänkin
kuin jatkaa juttua, että viesti olisi sinulle tarkoitettu?
Käy suihkussa ja laita itsesi paraatikuntoon ja harrrastakaa ja hyvää seksiä.
ikävästi?
Miksi kukaan ei jaksa iloita ap:n puolesta?
Huhheijaa :)
Edelleen toivon hyvää iltaa teille molemmille, ap!
pitkin päivää, ja nostatatte fiilistä iltaa kohden. Jos on mahdollista laittaa lapset katsomaan pikku kakkosta, niin kenties kerkeätte salaa jo hieman lämmittelemään makkarin puolelle.. =) Sivelet miehen reisien sisäpintaa jne. ja nostatat tunnelmaa, vaikka lapset olisivatkin läsnä. Kyllä se siitä. Sitten, kun lapset on petissä, niin raastatte vaatteet pois toistenne päältä ja käytte puuhaan.
No menipä tunnelma. Tuli jo mieleen laittaa miehelle, että laitoitko viestin vahingossa mulle :(
inhottavaa :(
minulla on rakas ja luotettava mies vaikka seksi ollutkin lasten takia vähemmällä.
Se tekee nyt uutta nousuaan kun ollaan saatu alkaa nukkua öitä normaalisti. ei ei enää jatkuvatsti vain väsytä molempia.
mutta älkää nyt hyvät ihmiset epäilkö!
te epäilijät, onko oma suhteenne kunnossa, vai oletko kenties yh sinkku vai '?
Joskin täytyy sanoa, että ihmettelin jo sitä miksi sinun täytyy kysellä täältä neuvoja miten toimia oman miehesi kanssa. Sen nyt tietää heti, että täältä saa myös niitä ilkeitä vastauksia.
No menipä tunnelma. Tuli jo mieleen laittaa miehelle, että laitoitko viestin vahingossa mulle :(
inhottavaa :(
minulla on rakas ja luotettava mies vaikka seksi ollutkin lasten takia vähemmällä.
Se tekee nyt uutta nousuaan kun ollaan saatu alkaa nukkua öitä normaalisti. ei ei enää jatkuvatsti vain väsytä molempia.
mutta älkää nyt hyvät ihmiset epäilkö!te epäilijät, onko oma suhteenne kunnossa, vai oletko kenties yh sinkku vai '?
että kai siksi tuo tulee mieleen. Ainahan sanotaan, että käyttätymisen muuttuminen viittaa pettämiseen.
ehtii siitä päivän mittaan latistua. Ap:na en odottaisi liikoja.
Älä sä näitä katkerien ja kateellisten kommentteja ota tosissasi, äläkä nyt varsinkaan laita miehellesi mitään "oliko tarkoitettu mulle" viestejä. Se jos joku latistaa tunnelman!
Laittaudu sillai vähäsen! Ihanaa ja nautinnollista iltaa teille!!!
ehtii siitä päivän mittaan latistua. Ap:na en odottaisi liikoja.
Luultavasti jotain katkeria hatarassa suhteessa kärvisteleviä puolisoaan epäileviä akkoja - tosi ikävää että sait edes tuollaisia kommentteja, ap.
Jos suhteenne perusta on kunnossa - ja siltä kuulostaa vaikka seksiä olisikin nyt vähemmän - älä suo edes ajatusta sille etteikö viesti olisi sinulle tarkoitettu. Minusta on ihanaa, että miehesi laitta sinulle noin herkän viestin. Jos tilanne on vähän hankala, olkaa varovaisia ja tunnustelevia toistenne suhteen :) Lähtekää siitä hiuksien silittelystä ja lähellä olemisesta ja katsokaa mihin se johtaa... Itse olen juuri sellainen hankala tapaus, joka ei kestä minkäänlaista painostusta, mutta luottamus siihen että saa tehdä juuri niin kuin tuntuu (vaikka vaan silittää tukkaa) ilman taka-ajatuksia, saa minut vapautumaan.
Miehesihän kirjoittaa, että "Voitais illalla silitellä hiuksia" (onpa outo sana hässimiselle muuten :D ), kai teillä oli joka tapauksessa suunnitelma viettää iltanne yhdessä?
Ap, laita vähän siistimpää päälle ja vähän ehostat! Miehesi arvostaa suuresti sitä, että panostat suhteeseenne!!
Hauskaa iltaa!;)
Ihana viesti! :)
Mä itse laittaisin ne tavanomaiset kotivaatteet mutta jättäisin vaikka pikkuhousut pois.. ehkä sit pieni tujaus hajuvettä. Kuorisin huulet ja laittaisin jotain pehmentävää rasvaa et on mukava pusutella :D
Ole oma itsesi!
Että ennen kaikkea ja ulkomuodostasikin riippumatta, ota mies vastaan iloisena! Yritä säästää hermojasi päivän mittaan että jaksat miehen tullessa hymyillä ja pitää ilmapiirin kevyenä ja hauskana senkin aikaa, kun lapset ovat hereillä. Hassuttelemalla lastenkin kanssa saatat välttää osan kiukutteluista, ja olet sitten pirteämpi illalla. :)
täytyy sanoa, että toivon totisesti ettei oma parisuhteeni koskaan mene siihen jamaan, että täytyy tulla av:lle kyselemään neuvoja miten olla oman puolison kanssa! Juu, ja itsellänikin on lapsia, kolmekin, enkä ole ikinä ollut noin etäinen mieheni kanssa, että kysyisin täältä apua miehen miellyttämiseen.
toivon totisesti ettei oma parisuhteeni koskaan mene siihen jamaan, että täytyy tulla av:lle kyselemään neuvoja miten olla oman puolison kanssa!
Toivon, että sulle tulee vielä elämässä tilanne, jolloin olet niin ylpeä omasta aviomiehestäsi, että haluat jakaa sen tunteen vaikka tuntemattomien ihmisten kanssa.
mutta laittaudu tavallista paremmin, eli ei niitä lökäreitä, mutta ei mitään yliampuvaakaan.
Mukavaa iltaa teille!