Miten toimin? Mieheni laittoi minulle aamulla töistä tekstarin:
Vaikea tilanne, haluttaa niin hulluna. Voitais illalla silitellä hiuksia.
Miten te toimisitte? Tää on tosi harvinaista meille? PIenten lasten kanssa hellyys ja romantiikka jäänyt vähille, mutta nyt se on ehkä aavistuksen alkanut nousta pintaan. Kannattaisko hakea uudet alusvaatteet, laittaa hiukset nätimmin tai jotain? Vai olenko normaali sama mikä ennen eli kotikolleget jalassa ja hiukset ponnarilla? Meneekö fiilis jos alan liikaa panostaa?
Jotenkin kun ei haluaisi pilata nyt iltaa,kun tää on niin harvinaista ja alkoi jopa "jännittää" miehen kotiinpaluu.
Onko muilla kokemusta tällaisesta?
Kommentit (34)
eli ei siis mitään järkkyä pakkelia ja jotain ihan tajutonta vaatetusta, mutta jotain siistimpää kuin verkkarit ja tukka takana. Mun mies tykkää, kun tulee töistä ja olen laittanut jotain vähän kivaa päälleni ja meikannut peruspäivämeikin ja hiukset vähän laitettu.
Uskomatonta porukkaa, jos mies työviikon perjantaina lähettää vaimolleen hellän viestin, niin heti aletaan epäillä että käy vieraissa. Kai mies saa olla tuntea himoa omaa vaimoaan kohtaan. Sen pitäisi olla normaali juttu.
Ja hyvä ap. parasta valmistautumista on, että lopetat tämän ketjun katkerien ihmisten angstien lukemisen ja jatkat perjantain viettoa omalla luollisella tavallasi.
kenenkäs muunkaan luokse illalla mennään kuin oman vaimon???
Mä laittaisin kanssa huomaamatonta ylle (tai ehkä olematonta :D), eli joko seksyt alusvaatteet tai sit ei alusvaatteita ollenkaan. Laita sellaista, mikä kiihottaa sua itseäsikin, se kiihottaa varmasti silloin miestäkin.
Ihanaa yhteistä iltaa teille!
meillä myös 3 lasta ja kummatkin käy töissä, joten sen romanttisen sävyn kadottaa välillä räkäisten nenäliinojen ja yövalvomisten alle, mutta kun jotain tuollaista viestiä tulee, huolehdin että olen puhdas ja siisti. Ei mitään liian laitettua, vaikka niitäkin löytyis, sillä monesti se halu on jo molemmilla sen verran pinnalla, että sukelletaan tunnelmaan heti kun talo hiljenee.
Tänäänkin tuli viesti mieheltä, jossa kysellään "onks tänään aikaa juoda vaikka punaviiniä mun kaa". Ollaan oltu menossa pari vkoa molemmat vuorotellen illat niin että yhteisiä hetkiä ei ole ollut. Aamulla miestä halatessa sanoin kyllä, että olispa kiva, jos olis vähän aikaa ja halailtais vaan. Ehkäpä se kirvoitti ton viestin. Ei siis mitään yltiösiirappia todellakaan, mutta sykähdyttää arjessa, että kuuli mun toiveen tuo mies ja haluaa kahdenkeskistä nautintoa iltasella kanssani :).
Se pisti varmaan monet epäilemään, että viesti on rakastajattarelle.
- onko teillä tapana silitellä hiuksia hellyyden osoituksena?
- onko teillä tapana puhua siitä silittelystä?
- olisiko miehesi ollut joka tapauksessa, takuuvarmasti kotona tänä iltana?
- onko teillä tapana puhua / viestitellä seksiasioista (nyt kuivana kautena)?
Jos vastasit kaikkiin kyllä, niin viesti todellakin oli sinulle tarkoitettu. Jos joku oli ei, niin kannattaa miettiä voisiko se viesti ollakin harhalaukaus.
Se pisti varmaan monet epäilemään, että viesti on rakastajattarelle.
En enää yhtään ihmettele miks ihmiset riitelee niin paljon ku kaikki pitää ylianalysoida.
mutta ei meillä ole noin vaikeaksi mennyt, vaikka useampia lapsiakin on (mutta lapsenvahteja yleensä ei).
mutta ei meillä ole noin vaikeaksi mennyt, vaikka useampia lapsiakin on (mutta lapsenvahteja yleensä ei).
minä en ainakaan sanonut sitä ilkeyttäni. Itselläni on todella hyvä seksielämä, joten en ole katkera. Vieläkin epäilyttää hieman tuo, anteeksi vain.
Täällä palstalla on vaan noita typeryksiä, jotka ovat kateellisia kaikesta kivasta!
Ihanaa illanjatkoa teille...
mutta jokainen tietää oman kumppaninsa parhaiten, ja tuo on varmasti ap:n miehen tyylistä heidan suhteessaan, koska ap suhtautui noin. Eli en usko, että on syyta huoleen:)
Mä kans suosittelen ap tekemään sellaista "pientä huomaamatonta" eli käymaan suihkussa, ajelemaan karvat (mitä nyt yleensäkin ajelet) tuoksumaan hyvältä jne. Päälle jotain verkkaireita natimpaa, muttei kuitenkaan mitaan silmaanpistavaa.. Hiukset vaikka auki, vahan ilmetta silmaan jne...