Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Arviosi montako alkoholiannosta juot / joit pikkujouluissa?

Vierailija
16.12.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 lasia samppanjaa, eli kylla siita varmaan melkein koko pullo tuli... Vahan enemman kuin oli tarkoitus.

Vierailija
22/25 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join noin 8 isoa lasia valkkaria ja kaksi isoa lasia vissyvettä. Olin humalassa, mutta en tehnyt mitään typerää, kuten en yleensäkään. En oksentanut, itkenyt, halaillut ketään, kaatuillut tai avautunut mistään liian henkilökohtaisesta. Oli tosi mahtava ilta, tulipahan ainakin juteltua kunnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasia viiniä/vastaavaa ruualla, 2 terävää, yksi coctail ja ehkä 2-3 lonkeroa/siideriä.

Aikaikkuna suunnilleen 19-04 eli en oikeastaan tule humalaan niin, että sammaltaisin, horjahtelisin, muisti pätkisi tai muuten hölmöilisin.

Juon yleensä tasaisesti niin, että olen koko ajan hiprakassa. Syystä tai toisesta mulla menee muutenkin niin, että tulen hiprakkaan helposti, mutta känni vaatisi hirveää ryyppäämistä, vaikka juon harvoin. Olen enimmilläni juonut yhdessä illassa 12 annosta alkoholia enkä silloinkaan tullut kunnon känniin. Mutta toisaalta perseiden veto ei ole sellainen juttu, jota edes haluaisin testata, joten hyvä näin.

Vierailija
24/25 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkuun. Autolla liikenteessä, 4 tuntia tais viinit haihtua kehosta ennen rattiin tarttumista.

Vierailija
25/25 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa pikkujouluissa 1,5 litraa siideriä,

1 litra viiniä, 1 tiukka snapsi ja 0.5 litraa lonkeroa ja sitten oksentamaan... eli jotain 9, koska annos on jotain 0.3l. Mutta en ollut syönyt tarpeeksi ja join todella nopeasti nämä.

Kolmansissa 8-10 kaljaa ja 3 snapsia 60 %:sta,

kyllä nukutti hyvin, eikä ollut paha olo. :)