Raskaana ja leffassa käyminen yhtä tuskaa
Onko muilla kokemuksia, että leffassa istuminen raskaana ottaa selän päälle? Itseäni sattuu selkään leffateatterissa, vaikka muuten en selkäkivusta ole kärsinytkään.
t. nimim. kesken salista poistunut
Kommentit (9)
ihan muutenkin mutta menin siitä huolimatta leffateatteriin. Kirjaimellisesti tuskan hiki otsalla sinnittelin loppuun asti =D Oli aika autuas olo kun pääsi kotiin ja makoilemaan.
mutta meinasin oksentaa. Tuli todella huono olo kun katseli sitä isoa ruutua... Mulle riitti 10min...
Ajattelin käydä vielä ennen synnytystä jossain vaiheessa. Nyt rv35
tyynyn mukaan :) Olin kyllä käynyt kärvistelemässä aikaisemminkin.
Ihmettelin, kun ei muuten selän kanssa ole ollut mitään häikkää, töissä jaksanut istua ilman yhtään kipua (nyt jo rv 34), mutta leffassa iski ihan tuhoton selkäkipu. Varmaan se asento (taaksepäin nojaava) vaikuttaa, kun eihän selälläänkään oikein voi maata..
sulla on hyvin pullat uunissa kun edes saat istua. Itse vietin viime raskaudessa 6 kk vaakatasossa. Eikohan tuohon ongelmaan ole helppo ratkaisu: ala kay elokuvissa ennen kuin vauva on syntynyt?
Minä en voinut käydä elokuvissa kun pissatti jatkuvasti loppuviikoilla. Vauva painoi pahasti.
Puhu ihmeessä lääkärille, ehkä synnytys voidaan käynnistää aikaisemmin, kyllähän nyt ihmisen pitää saada leffassa käydä. Jotain oikeuksia oltava ihmisellä prkl.