Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan uskomatonta! Olen syönyt kilpirauhasen vajaatoimintaan nyt 5kk Thyroxinia ja

Vierailija
15.12.2010 |

kesällä vielä liian pienet farkut meinaavat nyt tippua jalasta! Vyötäröltä on lähtenyt senttejä aika paljon! Olen mä kyllä treenannutkin kuin pienu eläin tässä saman aikaa...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain ei.

Vierailija
2/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee, aineenvaihdunta normalisoituu. Varmaan treenaamisellakin on vaikutusta, mutta eipä kunnon vajaatoiminnalla mitään edes jaksa teenata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sen kilpirauhasen olisi voinut hyvinkin saada itse omalla toimillaan toimimaan kunnolla (ainakin mikäli toiminta ei ihan nollassa)

JA että mikäli käytät yli puoli vuotta tuota lääkettä niin sitten ei ole enää toivoa saada kilpparia toimimaan itsekseen....

Tätä tietoa et ikävä kyllä saa lääkäriltä, joten lääkärifriikit voivat jättää tämän(kin) huuhaa?viestin oman onnensa nojaan......

JA jatkaa lääkeiden posimista lopun elämäänsä... kolmekumppisenä ensimmäinen säännöllinen lääkitys, neljkymppisenä seuraava, neljävitosena seurraava...... Sitäkä te haluatte loppuelämänne olevan?

Vierailija
4/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee, aineenvaihdunta normalisoituu. Varmaan treenaamisellakin on vaikutusta, mutta eipä kunnon vajaatoiminnalla mitään edes jaksa teenata.

väsymyksessä, mitään ei jaksanut tehdä, koko ajan ietin, että milloin pääsee taas nukkumaan jne. Lisäksi kaikki ruoka jumittui kroppaan ja auta armias kun meni vähänkin herkuttelemaan, niin johan oli aamulla naama ja sormet turvoksissa. Nyt ei ole enää moisia ongelmia! t.ap

Vierailija
5/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sen kilpirauhasen olisi voinut hyvinkin saada itse omalla toimillaan toimimaan kunnolla (ainakin mikäli toiminta ei ihan nollassa)

JA että mikäli käytät yli puoli vuotta tuota lääkettä niin sitten ei ole enää toivoa saada kilpparia toimimaan itsekseen....

Tätä tietoa et ikävä kyllä saa lääkäriltä, joten lääkärifriikit voivat jättää tämän(kin) huuhaa?viestin oman onnensa nojaan......

JA jatkaa lääkeiden posimista lopun elämäänsä... kolmekumppisenä ensimmäinen säännöllinen lääkitys, neljkymppisenä seuraava, neljävitosena seurraava...... Sitäkä te haluatte loppuelämänne olevan?

Vierailija
6/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntyvät iän myötä. Minun tädilälni on vajis ja eipä tuolla 60-vuotiaana muuta lääkitystä ole.

Vierailija
7/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lääkettä syönyt jo kuusi vuotta.

Vierailija
8/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sille kilpparille kerrotaan, että alappa läyttäytyä normaalisti.

Vierailija
9/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että jos vajaatoiminta esim flunssan jälkitauti, on mahdollista, että kilppari palaa ennalleen. No ei kuitenkaan palannut, nyt lääkitys ollut jo 10 vuotta eikä ongelmia. Ei minusta ole mitään kauheaa joutua syömään Thyroxinia loppuikä

Vierailija
10/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tieto täytyy itse kaivaa esiin jos oikeasti haluaa. Esim ihan ninkin ykinkertaisesta paikasta kuin kirjasto.

JA jos ei vaan millään itse viitsi ottaa selvää niin aina voi kääntyä esim. kansanparantajan puoleen. Hältä löytyy tieto kyllä ihan kaikkiin sairauksiin ilman lääkkeitä :)

Vierailija
11/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se kansanparantaja käskee kilpparia.. No toki, kas kun ei tullut heti itelle mieleen.

Vierailija
12/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kukkua, että omalla toiminnallaan voisi vajaatoiminnasta parantua.

Jos tietäisit asian todeksi niin tottahan toki antaisit tietoa eteenpäin.

Vierailija
13/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tieto täytyy itse kaivaa esiin jos oikeasti haluaa. Esim ihan ninkin ykinkertaisesta paikasta kuin kirjasto.

JA jos ei vaan millään itse viitsi ottaa selvää niin aina voi kääntyä esim. kansanparantajan puoleen. Hältä löytyy tieto kyllä ihan kaikkiin sairauksiin ilman lääkkeitä :)

Vierailija
14/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioineen ja yrtteineen (puhumattakaan esim akupunktiosta ym. joihin sit vaan amamtilaiset pystyy) Joten en ala kun se ei tällä palstalla kannata... :(

Mutta joap googlettelemalla selviää jo pelkästään vältettävät ruuat jotka lamaavat toimintaa ja sitten kirjastosta löytyy ne ruuat ja yrtit jotka tukee ja aktivoi toimintaa.....

Tietysti jotain toivoa on,e ttä JOKU edes ottaa selvää, muuten ei kukaan olis tarttunut tähänkään onkeen :)

Vierailija
15/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioineen ja yrtteineen (puhumattakaan esim akupunktiosta ym. joihin sit vaan amamtilaiset pystyy) Joten en ala kun se ei tällä palstalla kannata... :(

Mutta joap googlettelemalla selviää jo pelkästään vältettävät ruuat jotka lamaavat toimintaa ja sitten kirjastosta löytyy ne ruuat ja yrtit jotka tukee ja aktivoi toimintaa.....

Tietysti jotain toivoa on,e ttä JOKU edes ottaa selvää, muuten ei kukaan olis tarttunut tähänkään onkeen :)

Jospa jättäisit hihhulointisi todellakin ihan omaan tietoosi.

Vierailija
16/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri niitä joiden vuoksi täällä ei viitsi koskaan yhtään mitään........ Antaa olla vaan oman onnensa nojassa.

Vierailija
17/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri niitä joiden vuoksi täällä ei viitsi koskaan yhtään mitään........ Antaa olla vaan oman onnensa nojassa.

kun on lääkitys kohdallaan

Vierailija
18/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on saanut vajaatoimintansa kuriin ilman lääkitystä.

Itse olen kärsinyt vajaatoiminnasta jo pidemmän aikaa, joten taidan pitäytyä lääkkeessäni.

Vierailija
19/22 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikentavasti elamanlaatuun! Sitapaitsi Suomessa vajaatoimintaa alilaakitaan todella usein, eli monet sellaiset jotka todella hyotyisivat laakkeesta eivat sita reseptia laakarilta saa. Kasketaan vaan sinnitella vuosikausia alitoimivan kilpirauhasen kanssa. Monissa muissa maissa laakityksen saa paljon lievempaankin alitoimintaan kuin Suomessa. Elama on rankkaa kun voimat on koko ajan nollassa ja ei ole energiaa mihinkaan.

Thyroxin on loistava laake, olkaa vaan iloisia kun olette saaneet reseptin.

t.kilpirauhaspotilas (joka muuten on myos kaynyt akupunktiossa ja syonyt yrtteja. Eivat ne laakitysta korvaa vaikka sita hyvin taydentavatkin).

Vierailija
20/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: