Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea leikkauskohde on se, että lapsilisät pois rikkailta!

Vierailija
15.12.2010 |

Heiltä, jotka säästävät rahastoihin ne kuitenkin!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän lapsilisä ole mikään palkkio siitä että on "hyvä" veronmaksaja. ja mitä ihmeen etuuksia te hyvätuloiset tarvitsette? työ ja palkkahan on sitä varten että tullaan toimeen, ei että rikastuttaisiin. ja palkat ja muut etuudethan ovat vain sopimusvaraisia asioita joita voi ja pitää muuttaa jos muuttunut tilanne niin vaatii...miten typerää porukkaa täällä oikein on...ja 15 sinuna en olisi noin omahyväisen varma oma turvallisuudesta, vähämpä tiedät...no, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa...

Vierailija
22/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsilisistä voisi luopua vapaaehtoisesti, esim. täyttämällä lomakkeen ja lähettämällä sen Kelaan. Ei luulisi rasittavan koneistoa hirveästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö minun nyt olla huolissani turvallisuudestani vai taloudellisesta tilanteestani? Edellisestä ehkä kyllä koska yhteiskunta muuttuu, mutta jälkimmäisestä en pahemmin. En tiedä kuinka fiksuna itseäsi pidät, kun yrität täällä esittää outoja anonyymejä uhkauksia (pitäiskö ottaa yhteyttä ylläpitoon? ;). Mutta lapsilisät eivät ole mikään palkkio siitä, että maksaa veroja. Ne ovat tulonsiirto lapsettomilta kaikille niille, joilla on lapsia.

Vierailija
24/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vinkuu ettei sillä ole merkitystä jne. säästökohteita pitää etsiä kaikkialta! olette ehkä kuulleet sanonnan kuinka puroista syntyy valtameri? guess what, se on totta (oohh, heureka...)! on typerää ja kestämätöntä etsiä leikkauksia vain "isoista" kohteista (=kohtuuton rasite). ja eihän niin isoja säästökohteita edes ole! paitsi...hei nyt mä keksin, keskitysleirit! lahdataan kaikki pitkäaikaistyöttömät, vammaiset ja vanhukset! saadaan VIHDOIN nauttia työmme hedelmistä, oikeasti! ja ei muuta kun Thaimaan lomalle!

Vierailija
25/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran työ ja palkka on sitä varten, että tullaan toimeen, niin miksi sitten pitäisi maksaa työttömyyskorvauksia tai toimeentulotukia. Työhän on toimeentuloa varten, menkää siis töihin kotoa lusmuilemasta. Työttömyyskorvaukset ja toimeentulotuki pienemmäksi niin ehkä alkaa työntekokin kiinnostaa.

Vierailija
26/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule 29 mitä outoa siinä on että alkaa pikku hiljaa vituttamaan toden teolla kun vuosia pyyhkii muiden perseitä ja kun väkivaltainen suhde vihdoin päättyy kuulee että rikkinäisten perheiden tukeminen pitäisi lopettaa. yhtään persettä en enää pyyhi enkä yhtään syöpäpotilasta hoida jos minulla (rehellisellä ja kunnollisella ihmisellä) ja viattomalla lapsellani on noin vähän arvoa! minä olen ainakin kuluneen vuoden aikana oppinut vihaamaan ihmisiä. ilmoita se ihan mihin haluat!

Vierailija
27/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti luulen, että ihmisten alkavat kääntyä 33:n kannalle näissä subventoinneissa. Siinä eivät varakkaiden lapsilisät paljon paina.

Vierailija
28/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saatanan typerykset, oliko vielä hyviä perusteluja miksi minä hoitoalan ihminen, pienen ihanan pojan yh olen huonompi kuin joku di jota työkseni passaan ja palvelen? ja tiedättekö te muut ratkaisuja tehdessänne (mm. puolisoa valitessa) kuinka elämänne menee? eihän kukaan ensimmäisillä treffeillä lyö ja vittuile (tiedoksi niille idiooteille jotka jaksavat ihmetellä miten jotkut joutuvat väkivaltaiseen suhteeseen jne.) eli eikö sivistyneen yhteiskunnan mittari ollut kuinka se heikoimpiaan kohtelee? millainen meidän nykyinen yhteiskuntamme mielestänne on, oikeasti? eli haistakaa paska vaan kaikki!

Vierailija
29/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne rikkaiden lapsilisät ovat sinun henkilökohtaisia ongelmiasi aiheuttaneet?

Vierailija
30/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat pois kotona lusmuavilta läsöperseiltä, ja lisää rahaa rikkaille, jotka tämän yhteiskunnan lusmut pitävät hengissä.

Sitäpaitsi lapsilisä on tulonsiirtoa lapsettomilta lapsiperheille, sitä on maksettava tasapuolisesti KAIKILLE lapsiperheille.

Vierailija
31/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koskaan en ole juonut (enhän voisi edes työtäni tehdä jos olisin!) tai polttanut tai muutakaan. en käy baareissa, en tuhlaa tai elä yli varojeni. olen aina pyrkinyt elämään oikein ja hyvin ja tässäkö kiitos? rikkinäisiä perheitä ei pidä tukea??!! voisin vaikka tintata Wahlroosia jos vastaan kävelisi!!!

Vierailija
32/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vinkuu ettei sillä ole merkitystä jne. säästökohteita pitää etsiä kaikkialta! olette ehkä kuulleet sanonnan kuinka puroista syntyy valtameri? guess what, se on totta (oohh, heureka...)! on typerää ja kestämätöntä etsiä leikkauksia vain "isoista" kohteista (=kohtuuton rasite). ja eihän niin isoja säästökohteita edes ole! paitsi...hei nyt mä keksin, keskitysleirit! lahdataan kaikki pitkäaikaistyöttömät, vammaiset ja vanhukset! saadaan VIHDOIN nauttia työmme hedelmistä, oikeasti! ja ei muuta kun Thaimaan lomalle!

Auttaa katkeruuteen.

Vierailija
33/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin typerä en sentään ole että noin ajattelen! mutta itse olen aiemmin ollut valmis luopumaan vähästäkin yhteisen edun nimissä ja mitä se on hyödyttänyt? valtaosa kun on omaan napaan tuijottavia ahneita paskoja eli jo riittää minullekin, enää en halua hyysätä yhtäkään mulkkua.

Vierailija
34/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheistä ja niiden tukemisesta voi aloittaa oman vaahtoamisketjun. Täällä provoillaan nyt rikkaiden lapsilisistä. ;)

Vierailija
35/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sinä tiedät mistä muut ovat joutuneet luopumaan yhteisen ja oman edun vuoksi, jotta esimerkiksi ovat voineet kouluttautua, perustaa yrityksen ja työskennellä ihan yhtä selkä ruvella kuin sinäkin, mutta yrittäjinä myös itse tai aikaisemmat sukupolvet ovat kantaneet pääomariskin. Jokunen tekee jopa konkurssin. Kaipa pää sieltä omasta navasta. ;)

Vierailija
36/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen nykyiseen hoitajapulaan! kuka hullu alalle enää haluaa kun palkka mitätön ja pakko palvella paskapäitä...siinähän sitten hoidatte ruttonne itse senkin täkyperseet! kyllä ihmiset on sitten kiittämättömiä paskiaisia! mikään ei riitä ja muut ihmiset(!) on vaan haitaksi! eikun vaan KAIKKI mummot rajan taakse (kahdesta kai jo päästiin, onneksi!)!

Vierailija
37/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen uskon! MINÄ EN OLE TYPERÄ! tarkoitan nyt vain ja ainoastaan hyväosaisten lapsilisiä, palkkatyön verotusta ym. enkä ole niissäkään mustavalkoinen (sillä en ole typerä tai naiivi tai muutakaan).

Vierailija
38/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele vähän kielioppia, niin saat joskus töitä

olipa suorastaan nerokas lohkaisu...ei tiedä itkiskö vai nauraisko...kieliopistahan kaikki on aina kiinni ja se on paras osoitus älykkyydestä ja pärjäämisestä...ei hyvää päivää...

Vierailija
39/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen nykyiseen hoitajapulaan! kuka hullu alalle enää haluaa kun palkka mitätön ja pakko palvella paskapäitä...siinähän sitten hoidatte ruttonne itse senkin täkyperseet! kyllä ihmiset on sitten kiittämättömiä paskiaisia! mikään ei riitä ja muut ihmiset(!) on vaan haitaksi! eikun vaan KAIKKI mummot rajan taakse (kahdesta kai jo päästiin, onneksi!)!

tuolla asenteella on edessä vittumaisen kurja huominen. Ja hyvä niin!

Kärsi, paska, kärsi!!!!!!!!!!!

Vierailija
40/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ssäästökohde on laittaa kaikki työtävieroksuvat tukien varassa kotona makaavat ihmiset hommiin.

Niitä jotka täällä maassa vielä jaksavat yrittää jotain ei pidä rankaista enempää.

Sellaista josta saa vähintään 1700e kk.

Tai sitten te voisitte muuttaa asennetta työttömiä kohtaan. Tuo on vanhanaikainen asenne. Toivottavasti itse joudut työttömäksi.