Kotinne turhin turhake, jota häpeät käyttää.
Meillä vaipparoskis. Tuli hommattua, kun saatiin tutuilta käytetty. Kasetteja ostettiin kans kerralla useampi, joten niitä riittää vielä pitkäks aikaa. Hyvin voitais viedä päivittäin vaipat roskiin, niin ei ne edes ehtis haista vessassa.
Kommentit (40)
Järkyttävän huono ja yritän sitä aina piilottaa, mutta mies sen aina kaivaa jostain.
Itse en käytä, mutta mies käyttää ja sipuli ruoassa on ihan hirveää moskaa sen käytön jälkeen.
(olen muuten kokki ja saan parempaa silppua kerralla tehtyä veitsellä kuin mies sillä helkutan vehkeellä)
Siis täysin turha tavara, jota markkinoidaan isolla metelillä ennen joulua. Yksi joulu se oli popkornikone, sitten oli sellainen pizzanpaistolaite. Onko se tänä vuonna tuo sodastream vai ne kirkasvalokuulokkeen. Jälkimmäisen mainontaa en ole tosin havainnut.
Saimme kihlajaislahjaksi kristallisen sormustelineen/pidikkeen. Sellaiselle ei ole ollut käyttöä. Jossain kaapinnurkassa se on lojunut koko ajan.
Siis täysin turha tavara, jota markkinoidaan isolla metelillä ennen joulua. Yksi joulu se oli popkornikone, sitten oli sellainen pizzanpaistolaite. Onko se tänä vuonna tuo sodastream vai ne kirkasvalokuulokkeen. Jälkimmäisen mainontaa en ole tosin havainnut.
Mies on uhannu ostaa sen mulle joululahjaksi :D Aivan hirveä: kahvikasetteja, jotka maksaa omaisuuden, laite joka maksaa omaisuuden... Oon joskus tehny jauhepusseista "erikoiskahveja" kotona, ne on ihan ok makusia. Mutta jos jotain erikoisempaa haluan, niin menen ennemmin hyvässä seurassa kahvilaan ja ostan kahvini sieltä.
Dolce custoo vai mikä tuon vehjeen nimi nyt olikaan. Ihan sieluni silmin näen, kun yritän keksiä sille "järkevää" paikkaa pöytätasolta. Sodastream on sitte toinen vastaava idioottivehje. Sain sen mieheltä viime vuonna syntymäpäivälahjaksi ja silti ostan limpparit ja mineraalivedet kaupasta. On paljon parempia ja halvempia kuin nuo sodadtreamin eikä pullojakaan tarvi pestä..
kuin sen veden, minkä otat kraanasta. Ja jos oma kaivo, ei maksa mitään. Ja limut tulevat paljon halvemmiksi kuin kaupan, joten äläpä viitti paskaa puhua.Ja tuo kahvikone on aivan loistava
Suuri säilytysastia (n. 70 cm) koiran kuivaruualle...:( En käytä koskaan...
Mies on uhannu ostaa sen mulle joululahjaksi :D Aivan hirveä: kahvikasetteja, jotka maksaa omaisuuden, laite joka maksaa omaisuuden... Oon joskus tehny jauhepusseista "erikoiskahveja" kotona, ne on ihan ok makusia. Mutta jos jotain erikoisempaa haluan, niin menen ennemmin hyvässä seurassa kahvilaan ja ostan kahvini sieltä.
Dolce custoo vai mikä tuon vehjeen nimi nyt olikaan. Ihan sieluni silmin näen, kun yritän keksiä sille "järkevää" paikkaa pöytätasolta. Sodastream on sitte toinen vastaava idioottivehje. Sain sen mieheltä viime vuonna syntymäpäivälahjaksi ja silti ostan limpparit ja mineraalivedet kaupasta. On paljon parempia ja halvempia kuin nuo sodadtreamin eikä pullojakaan tarvi pestä..
Olen miettinyt että kuka ostaa tohon järkyttävään ylihintaan tuon koneen ja sitten vielä ne kapselit..
Itse ainakin haluan koko pannun kahvia kerralla,en yhtä kuppia:)
Ja varmasti suurin osa jotka tuon hankkii,käyttää pari kertaa ja sitten jääkin kaappiin lojumaan.
Riisi myös säilyy siinä lämpimänä jopa tunteja. Vaivatonta ja helppo, voi vaikka nyt laittaa riisit ym. valmiiksi ja ajastaa että keittää riisin niin että on klo 10 valmista.
Riisikeittimiä on tietenkin monenlaisia, Suomessa yleiset OBH Nordicat ym. on todella vanhoja ja alkeellisia malleja. Kannattaa ostaa kerralla kunnollinen riisikeitin vaikka se jonkin verran maksaa esim. japanilainen Zojirushi on hyvä merkki.
ihan hyvin voi kattilassa keitellä, en tajua miksi siihen pitää olla erikseen tuommoinen vempain. mutta tuolla se silti kaapissa seisoo, lahjaksi saatu.
Keittimessä on useita eri ohjelmia mistä voi valita niin saa juuri sellaista riisiä kuin haluaa.
Olisin luullut että joku vastaa Leipäkone
En kyllä häpeä käyttää kun en käytä ollenkaan. Vuoden se on tuolla kaapin perimmäisessä nurkassa pölyttynyt, kertaakaan en ole edes kokeillut.
mutta mun turhin vimpaimeni on raclettegrilli, ainakin siitä päätellen etten ole koskaan käyttänyt sitä.
Mä jopa ihan pitäisin racletesta, mutta kun se masiina on niin iso niin sitä ei mahdu säilyttämään keittiössä. Se on siis lojunut vuosikaudet varastokomerossa, ja vähitellen ajatuskin sen käyttämisestä (nyt se on jo paksun pölynkin peitossa) on alkanut tuntua lähes ylivoimaisen vaivalloiselta.
15kg säkki mahtuisi sinne juuri passelisti.
Suuri säilytysastia (n. 70 cm) koiran kuivaruualle...:( En käytä koskaan...
jäänyt tosi vähälle käytölle. Mä haluaisin myydä ko. vempaimen pois!
Sellainen ihana koiranmallinen voileipägrilli
käytetään noin 10 kertaa vuodessa
Saatiin kihlalahjaksi ja tän 8 vuoden aikana käytetty ehkä just se 10 kertaa... Itse en edes tykkää niistä grillileivistä, jos kaipaan lämppäriä ni teen uunissa, jos pikalämppäriä niin mikrossa. Toi on niin ärsyttävä putsatakin, oon sanonutkin miehelle että jos hän joskus sitä käyttää niin saa kyllä luvan itse myös puhdistaa sen.
Siis aivan täysin turha vehje - äijä sen osti ja käytti kerran pari ja se siitä... :D
on yleiskoneeseen laitettava perunankuorintaosa, semmoinen kulho jossa on hiomapaperia seinillä ja metallinen pohjalevy jossa myös hiomapaperia. Uusille perunoille ihan sairaan kätsy, varsinkin isossa perheessä kun saa ison määrän pyöräytettyä parissa minuutissa niin että kone hieraisee pintakerroksen pois, mutta jättää sen verran ohutta kuorta että on ihana syödä! :)
joku sellainen minkä käyttöä ei tarvitse hävetä koska sille ei ole mitään käyttöä
Sain eilen lahjaksi ja mietin jo silloin, että kivasti taitavat olla paketissa vielä tovin. En ylipäätäänkään koskaan tunge mitään korvilleni ja vielä vähemmän jotain lamppuja :)