Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tarkastaa poikani naisystävän luottokelpoisuuden?

Vierailija
15.12.2010 |

El ikysyisin, että annetaanko tietoja luottotiedoista tai niiden menettämisestä "ulkopuolisille"? Maksaako se ja mistä niitä voi pyytää?

Poikani uusi naisystävä on tulossa jouluna käymään ja haluaisin vähän selvittää tämän naisen taustoja. Hän on vähän poikaani (19 v.) vanhempi ja jotenkin olen saanut sen kuvan, ettei ihan putipuhdas menneisyys taida olla. Pelottaa vaan, että jos nainen saa poikani esim. takaamaan tai ottamaan nimiinsä lainoja tms.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et "lapsen isä on tummaihoinen maahanmuuttaja". Lapsen nimi on tietysti J-lähiönimi ja äiti juopottelee minkä ehtii jne. Vähän vaihtelua näihin tarinoihin, kiitos.

Vierailija
22/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän poliisi-isä tsekkas mun tiedot kun alettiin seurustella... kuulin asiasta exän siskolta. Että silleen. Laittoivat poikansa sitten valitsemaan minun ja sukunsa välillä. Poika valitsi sukunsa. Että näin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän poliisi-isä tsekkas mun tiedot kun alettiin seurustella... kuulin asiasta exän siskolta. Että silleen. Laittoivat poikansa sitten valitsemaan minun ja sukunsa välillä. Poika valitsi sukunsa. Että näin. :D

Ihan piruuttani olisin olisin laittanut kuseen sen ukon.

Vierailija
24/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi joutuvat suoriutumaan diilimäisistä tehtävistä ja sitten finaaliin pääsee kaksi. Mä sitten valitsen finaalissa kuka saa paikan miniänä. Poikani istuu sitten myös siinä finaalijaksossa vieressäni ja saa sanoa jotakin, etteivät pääse minua haukkumaan. Minä teen kuitenkin lopullisen päätöksen.

Vierailija
26/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa on olla yh? ja mitä pahaa siinä jos ei oo kouluja käyny?

mulla hyvä työ ja palkkaki ihan kiva vaikka ei ookkaan mitään akateemista loppututkintoo

terveisin tupakoiva yh joka ei edes oo käyny peruskouluu loppuun

Vierailija
27/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pyytää jotain ystävääsi tekemään sen? Sellaisen, jota poikasikaan ei tiedä nimeltä...

Ihmeellisiä av-mammoja taas vauhdissa. Lapsia vahditaan haukkana ja imettää pitää vuositolkulla, mutta aikuistuvan lapsen asioihin ei saisi yhtään puuttua!

Vierailija
28/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.asiakastieto.fi.

Kyselijän pitää tunnistautua pankkitunnuksilla ja kyselystä jää aina jälki joka säilyy vuoden ajan.

Itse käyn noin puolen vuoden välein tsekkaamassa, että kuka mun luottotietoja on käynyt kyselemässä. Tämä sen jälkeen, kun yksi tuttu möläytti mulle, että oli käynyt katsomassa sukulaisensa tiedot.

Jos henkilö, jonka luottotietoja katsot, saa sinut kiinni eikä sinulla ole lainmukaista syytä katsoa tietoja, voi hän haastaa sinut oikeuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan