Tekee mieli karkkia ihan mielettömästi, argh!
Vinkkejä millä saisi makeanhimon nujerrettua? Ei meinaa tahdonvoima millään riittää, mutta pakko olisi päästä makeiden mässyttelystä eroon kun paino uhkaavasti pikkuhiljaa nousee ja nousee! En tahdo, että kaikki vaatteet kiristävät enkä myöskään aio ostaa isompia vain sen vuoksi, etten helkutti aikuinen ihminen osaa vastustaa makeanhimoani. Ärsyttää!!!
Niin, tänään menossa toinen karkiton, suklaaton, leivokseton päivä :-(
Kommentit (6)
Tein juuri kierroksen keittössä, mutta en lötänyt kuin avaamattomia joulusuklaita. Millä saisin minäkin voimia olla avaamatta!
Mutta kuka antaisi hyvän vinkin millä tästä sokeri-ja rasvahimosta pääsee? Meneekö kauankin, että oppii elämään ilman mässyjä?
Nyt on just se pahin hetki päivästä kun lapset päiväunilla ja itsellä hetoki aikaa ottaa rennosti.
-Ap
lapset on sairastellut ja itseäänkin väsyttää. Vieraat toivat pyynnöistäni huolimatta herkkuja. Osan tajusin heittää roskiin heti kun vieraat lähtivät, mutta osan säästin. Aattelin et jos säästäis jouluks... No, mun joulu tuli ja meni:(((
Ja ihan karsee päänsärkykin.
t.2
Itsevaltias mielesi käskee syödä.
Koska loppuosalla kehoa ei ole äänioikeutta, se voi vain turvota :-(
Sain itse jo 10kg pois painosta (ja se sokerinhimon poissaanti otti n 8 viikkoa) ja nyt olen retkahtanut uudelleen -enkä meinaa saada tätä sokerin ja vehnän ja rasvan himoa pois!!! Neuvokaa helppo ja hyvä juttu millä tän sais pois, en tahdo lihoa takaisin! Millä saisin lisää tahdonvoimaa??