Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata kauniisti miehelle, että toivoisin lahjaksi jotain ei-käytännöllistä?

Vierailija
15.12.2010 |

Mies ei ole yhtään juhlatyyppi, eikä lahjatyyppi, vaan ajattelee kaikesta käytännönläheisesti.

En itsekään haluaisi ns. turhia lahjoja, kuten uusia hajuvesipulloja kaappiin entisten seuraksi. Mutta olisi kiva saada jotain henkilökohtaista, ehkä ei-aineellista. Hierontalahjakortti tms. ilahduttaisi.

Yleensä mies ostaa minulle jotain arkista: sukkia, urheiluvaatteita tai pieniä kodinkoneita, koska ne ovat niin käteviä. En loukkaannu kodinkoneista tai muista, koska tiedän ettei niihin sisälly taka-ajatuksia naisen asemasta tms. Usein mies käyttääkin niitä itse enemmän kuin minä.

Mutta joskus olisi kiva saada pientä ylimääräistä... ripaus juhlaa arjen keskelle.

Miten ilmaista tämä hyväsydämiselle miehelle, jolta vain puuttuu tietty "juhlan ymmärtämisvaihde"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta, noi pölynimurit on ihan kivoja, mutt tänä vuonna mä haluaisin mieluummin vaikka hierontalahjakortin tai jalkahoidon tai jotain muuta pientä hemmottelua ihan vaan mulle"

Ei tarvis sen miehenkään yrittää arpoa telepatian kanssa.

Vierailija
2/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjailla, vaan sanot suoraan! Voit myös kirjoittaa paperille toivomuslistan, jos epäillyttää, ettei mies muuten muista/tajua toiveitasi...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sano suoraan vain. Ei kannata jättää arveluiden varaan. 'Kulta, haluan joululahjaksi lahjakortin kauneussalonkiin.. vähintään 100 euroa.'

Vierailija
4/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään ystäväni vihjailevan asiasta facebookissa siten, että hän linkittää jatkuvasti oksennus- tai nauruhymiöitten kanssa niitä radiossa pyöriviä "mieshenkilö, joka juuri ostitte lahjaksi puukaulimen, tekeekö mielenne kenties pullaa?" -tyylisiä mainoksia profiiliinsa.

epäilen tuon toimivan.

Vierailija
5/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa, mutta tiedän että mieheni on vaikea keksiä lahjaideoita. Joten olen joku vuosi kirjoittanut kirjeen joulupukille jonka sitten lähetän mieheni sähköpostiin. Siis sellaisen nätin vähgän runomitallisenkin kirjeen.. Ehkä jonkun mielestä tyhmää, mutta ainakaan mies ei ole valittanut ja itsekin olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
6/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon näyttänyt suoraan lehtimainoksesta esimerkiksi korua, jonka haluaisin ja sanonut: hei, tällasen mä haluan sit joulupukilta. On tepsinyt :)

Vierailija
7/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni meinasi hankkia avovaimolleen lahjaksi jääskraban. Onneksi hän kertoi aikeestaan meille naispuolisille kavereille ennen avovaimonsa joulun pilaamista :) Mä talutin miehen kauppaan ja näytin, mikä ois kiva. Voi olla, että se keksii jotain itse, mutta jos ei, niin sitten saan sen, mitä toivoin.

Vierailija
8/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä sitten übertyhmä, kun ei tajua, vaikka olen näyttänyt mainoksesta ja kaupan ikkunastakin vielä. :(

Tai ei sitten vain halua ilahduttaa mua. Mä ostan sille aina monta lahjaa, kun se vihjailee pitkin syksyä, että mitä haluais jouluksi. Availee tyytyväisenä pakettejaan eikä edes huomaa, ettei mulla ole mitä avata... Pitäisköhän sille ostaa silmälasit...? ;)

Vierailija
9/9 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo vuosia kirjoittanut miehelle toivomuslistan! Mies on maailman surkein lahjojen ostaja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi