Tuliko sinusta isona se mitä halusitkin?
Kommentit (27)
mutta se ei olekaan sitä mitä haluaisin. Olen muuttanut mieltäni totaalisesti ammatinvalinnan ja alan suhteen mutta nyt se on myöhäistä. Olen kateellinen niille joilla on yksi tietty kiinnostava ala lapsuudesta vanhuuteen, kuten vaikka kielet tai tekniikka tai joku.
Suunnittelin muuttavani New Yorkiin taidemaalariksi. Nyt olen totaaliyh-kotiäiti ja ammatiltani tarjoilija/siivooja, enkä ole koskenut siveltimeen vuosikausiin. Pikkuvikoja.
Äiti ;-). Se oli ihan pienenä se, miksi isona halusin.
(Tuli musta muutakin :)...)
Ja tässä ammatissa tunnun olevan ihan jumissa, vaikka haluaisn kovasti vaihtaa alaa.
Lapsena halusin lääkäriksi Afrikkaan. Ei tullut lääkäriä, mutta lomilla kyllä käyn Afrikassa. ;)
eli opettaja ja äiti, kuten joku edellinen jo totesi... :)
elämäni on niin päin p-ttä, etten koskaan 18-vuotiaana olisi voinut kuvitellakaan moista.Parisuhde on onneton, työ hirveä, ainoa mikä tuo iloa elämään ja saa sitä jatkamaan on lapseni.
Tuli projektipäällikkö It-alalle ja lapsia on 3.
koskaan tiennyt 'mikä haluan olla isona'.
Opiskeluiden ja työkokemusten myötä löysin kuitenkin lopulta sen työn, jonka koen omakseni ja jota tykkään tehdä :)
Halusin kampaajaksi tai kaupan tädiksi.
Opiskelin parturi-kampaajaksi ja tein töitä muutaman vuoden.
Sen jälkeen siirryin kauppaan töihin. Työ oli tuttua jo opiskelu ajoilta joten tiesin mihin olen vaihtamassa.
Lapsiakin on siunaantunut vaikkei niin monta kuin lapsena halusin.
Minusta piti tulla näyttelevä lääkäri ja seitsemän lapsen äiti.
Tuli psykologi ja kahden lapsen äiti. Kolmas lapsi ehkä suunnitelmissa, mutta ei seitsemää kuitenkaan.
Lapsille oli muuten nimetkin mietitty, kaikki tyttöjä ja kaikilla sama toinen nimi :D Nyt minulla on kaksi ihanaa poikaa.
Tosin en ole vielä valmistunut mutta pääsin oikealle alalle ja lapsiakin sain.
Lapsena halusin lääkäriksi Afrikkaan. Ei tullut lääkäriä, mutta lomilla kyllä käyn Afrikassa. ;)
mun toiveammatti oli kahvilan myyjä halpahalliin Vaasassa siksi että siellä on jäätelön myyntiä :)
Halusin olla taiteilija ja äiti, tuli lastenhoitaja, käsityöläinen ja äiti. Eli kyllä sanoisin että tuli :)
Ammatinvalinnasta minulla ei ollut mitään hajua ennen kuin oli pakko hakea jonnekin opiskelemaan. Mutta sen jälkeen sitten tuli sitä mitä eniten halusin, vaikka olenkin tavallaa siirtynyt siitä rinnakkaiselle alalle.
biologi tuli, mutta se toivomani vakityö ei ole tullut :P
Erehdyit tumman miehen matkaan? :/
Mutta juu, tekniikkaan tämäkin liittyy.