Mitä haluatte joululahjaksi?
Minulta kysytään tuota, enkä keksi oikein mitään mitä haluaisin tai tarvitsisin. Jos saisi jotain ideoita...
Kirjat on se vakiotoiveeni, mutta jos jotain muuta vaihteeksi.
Kommentit (10)
en jaksa tuota kuunnella murroikäisen jatkuvaa huutoa! Ennen toivoin joulurauhaa, mutta nyt päätin olla materialisti.
haluaisin uuden peiton, mutta luultavasti saan itse ostaa sen joulun jälkeen
Ilahduin jo tämän aloituksen lukemisesta niin paljon! :D
Haluaisin jonkun hyvän kirjan (ei tule ikinä itse ostettua, joululomiksi ois kiva saada), lämpimät tossut, rannekellon, ranneketjun, lahjakortin hierontaan tms., tuoksun, läppärin o:) , 5 vuoden päiväkirjan, kosmetiikkaa (tykkään meikata joten melkein mikä vaan käy, tulisi ainakin testiin - kunhan ois eläimillä testaamaton!), villatakin (vaikea ostaa kyllä, pitää olla omaan makuun just passeli), jotain pientä, kivaa, kaunista... :)
myös keksi yleensä mitään "järkevää" itselleni, mutta tämä joulu on poikkeus.
Harmi vaan meillä ei aikuisille ostella paljon lahjoja, joten ostan sitten itse tuosta loput, mutta muutaman toiveen olen esittänyt niitä kysyville.
-piikkimatto
-sinkkuelämää 2 DVD
-pörrösukat/sukat
-kotiin olohousut
vaikka niin, että mies ja lapset lähtee vklopuksi mummolaan ja saan olla ihan yksin kotona :)
hyvä kirja, suklaata ja lämpimät sukat. Niiden kanssa käperryn sitten joulupäivänä sohvan kulmaan.
Jos nyt pakko ois jotain muuta keksiä niin
- joku lehtitilaus
- kynttilöitä
- viiniä
- viinistä viiniin -kirja
- herkkuja
- lahjakortti johonkin
- lämmin pyjama
Varmaan pillahtaisin itkuun, jos en saisi yhtään :)
mies edes tänä vuonna muistaisi mua edes jollain joululahjalla.
mies edes tänä vuonna muistaisi mua edes jollain joululahjalla.
Omatkin todelliset toiveeni ovat sitä luokkaa, ettei niitä kehtaa lahjaksi esittää (esim. uusi sisustus olohuoneeseen, keittiöremppa jne). Vaikea keksiä mitään pienibudjettista, jota ei jo olisi itse itselleen ostanut. Aikuisena kun sitä kuitenkin voi mennä kauppaan ja ostaa esim. sen haluamansa kirjan jo samana päivänä kun se julkaistaan, vai odottaako joku ihan oikeasti jouluun?