G: minä vuonna aloitit palstailun Vauva-lehden sivustolla?
Kommentit (50)
palstalle suuri samaan aikaan. Tosin luen kyllä sivustoa useammin kuin satunnaisesti :)
sivustolle, jossa keskusteltiin Khao Lakissa kadonneesta suomalaisvauvasta, Paavosta. Sen jälkeen olen lueskellut sivuja satunnaisesti.
ja kaipaan silloista palsta-aikaa. Vanhoina hyvinä aikoina kaikki oli toisin. Oltiin nikillä tai ev:nä...
ja oli nikkikin.
Satunnaisesti aina välillä, nyt taas tänä syksynä aktiivisemmin.
Onpas täällä paljon meitä vanhoja!
olin nimellä Mustanaamio. Muistan nimimerkin Kosminen Aurinko..enpä muista muita
eli tuli tasan vuosi av-mammailua juuri täyteen! Satunnaisesti olen käynyt lukemassa juttuja aiemminkin.
ja aika toisenlainen oli palsta silloin :)
Nikkikin oli aikanaan. Lähdin sitten samaan aikaan monen muun kanssa. Täällä tulee vieläkin pyörittyä, mutta nikki siis häipyi :)
Heipat vaan kaikille muille hävinneille nikeille. Oi niitä aikoja :) Joskus täällä oli mukavaa porukkaa. Oli esim. joulupata-ketju ja kilpailtiin plussan kanssa sijoituksesta. Nyt ei taida sitä edes olla av:lla. Täältä on hävinnyt sellainen me-henki ja tullut enemmän näitä minä-minä -ihmisiä :(
voih, pitäisi palauttaa nikit, se oli kiva seurata jotain tiettyjä kirjoittajia..
Yllätysraskaus sai hakeutumaan sivuille :)
voih, pitäisi palauttaa nikit, se oli kiva seurata jotain tiettyjä kirjoittajia..
Monesti aamulla oli aina ne tietyt nikit, joiden kirjoitukset piti ekana lukea. Mun mielestä oli aivan ihanaa.
Nyt tää on aika negatiivinen koko palsta. Ja aika paljon törkyä. Jotenkin tuntuu, että mukavia ihmisiä on vähemmän ja ikävät tyypit on se enemmistö.
Minäkin kirjoittelin silloin vanhan av:n aikaan nikillä, nyt en enää pitkiin aikoihin. Käyn täällä silti useamman kerran viikossa, harvemmin kommentoin mitään.
Silloin oltiin perheen kanssa maailmalla ja minä hieman yksinäisenä etsin juttuseuraa. Nykyisin täällä tulee käytyä lähinnä sairastellessa, eli aika harvoin.
samana vuonna tasta tulikin jotenkin tosi tarkea paikka kun muutettiin ulkomaille ja olin aika eristyksissa jonkin aikaa...
No, sitä vauvaa ei kyllä ole vieläkään, mutta täällä roikun edelleen..
varmaan.