Olen diblomi-insinööri
Kommentit (69)
Näinhän se on; nykyään lähes kaikilla ja kenellä tahansa on joku maisteritason titteli. tähän on tultu, kun koulutusorganisaatiot saavat rahoituksensa tutkintojen MÄÄRÄN perusteella, EI LAADUN. Sitten ihmetellään, kun PÄTEVIÄ TYÖNtekijöitä EI OLE. Sekundamaistereista voi monessa työssä olla enemmän haittaa kuin hyötyä, ja etenkin kortistossa.
Tutkinnot pitäisikin devalvoida pykälää alaspäin; tohtoreista lisensiaatteja, lisureista maistereita, maistereista tulisi opistotutkinnon suorittaneita ja ammattikorkeakoululaisista ammattikoulun ekan luokan käyneitä. Näin vertailukelpoisuus aikaisemmin tutkintonsa suorittaneiden kanssa olisi parempi.
Näinhän se on; nykyään lähes kaikilla ja kenellä tahansa on joku maisteritason titteli. tähän on tultu, kun koulutusorganisaatiot saavat rahoituksensa tutkintojen MÄÄRÄN perusteella, EI LAADUN. Sitten ihmetellään, kun PÄTEVIÄ TYÖNtekijöitä EI OLE. Sekundamaistereista voi monessa työssä olla enemmän haittaa kuin hyötyä, ja etenkin kortistossa.
Tutkinnot pitäisikin devalvoida pykälää alaspäin; tohtoreista lisensiaatteja, lisureista maistereita, maistereista tulisi opistotutkinnon suorittaneita ja ammattikorkeakoululaisista ammattikoulun ekan luokan käyneitä. Näin vertailukelpoisuus aikaisemmin tutkintonsa suorittaneiden kanssa olisi parempi.
Tutkin sukupuolitautien vaikutusta proteesituution leviämiseen.
Silti minusta tuli patoloki. Jotkut ovat sanoneet, että olen myös patolokinen valehtelija.
Täällä yksi cicuctucarggitehti, mieheni on myös diblomi-inzinööri!
Minäkin olen vain yö-mergonomi, mutta yritän silti parhaani raahustaa ja antaa panokseni täällä pienessä maailmassa.
NO ihan varmasti olet, kun et osaa edes titteliäsi kirjoittaa! Onnea vaan sulle!
Voisit opetella ammattisi nimen kirjoittamaan. :D
Mutta kivat sulle, Tero. (:
Olen incinööri. Tosin AMG-incinööri, mutta canon gaigille, että olen incinööri, kocga se herättää kunnioitusta wanhoicca ihmiciccä.
-Esko
Pitäägö paiggansa, että gaigilla tsygoloogeilla on jotain wigaa bäässä, migä saa hageutumaan alalle?
kertoi uuden vävynsä olevan diblomaatti-insinööri - olettekohan opiskelleet samassa obistossa?
diplomi-insinööriksi tai uimamaisteriksi, jompi kumpi, ei muistanut
Olisi paljon hienonpaa omata tiblomi. Onneksi mieheni on phyysicco, se tuo hieman loistoa omaankin olemukseeni.
egologi. Onnea minä!
Tämä oli hauskasti lohkaistu. T. agateeminen Gollegasi
Voisit opetella ammattisi nimen kirjoittamaan. :D
Mutta kivat sulle, Tero. (: