Mitä mieltä miehestä
Siis pukeutumisen perusteella: bleiseri, Motley crue-bändipaita, kireähköt farkut. Ikää 37 vuotta.
Mies on komea kyllä.
Sekava viesti, mutta vastatkaa jotain, siis pelkän pukeutumisen perusteella kyselisin.
Vetoaisiko teihin?
Kommentit (10)
jos mies näyttää joltain Michael Monroelta, niin sitten :) Jos on vähän leveäharteisempi, niin sit bleiseri ei oikein sovi, näyttää myyntitykiltä.
Muutenkin on ihan tarpeeksi beigeen pukeutuvia, ikäisensä näköisiä miehiä. Ei kaikkien tarvitse olla mitään keski-ikäisiä Helsinki-vampyyreja.
Mun mieleen on siis tollanen look, iästä riippumatta. Kun Michael Monroesta oli puhe, mieshän näyttää hyvältä vielä nyt viisikymppisenäkin, näin pari kuukautta sitten hänet kaupassa.
Mun mielestä toi nuoruuden päälle jäämisen arvostelu pukeutumisessa on kornia.
kuin Pertti perusinssi kauluspaitoineen, sportti-look saati piirimyyjän vaatetus. Makunsa kullakin.
Itse pitäisin kyllä.
Hei,
Ei pukeutuminen ikää katso. Riippuu miehestä, en osaa sanoa. Ei ainakaan paperilla tuollainen ole turn-off.
Ei siis Kari Tapio, vaan poika:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1241521/kari-tapion-po…
Siis katsoin tuota kuvaa tänään, että onpa tyylikäs ja komea mies siis :)
Osa on aika turnoff, joku -äh VilleValomainen takki voi olla kyllä hieno. Sopii kyllä yleensä vain sitten laihoille miehille. Harteikkailla pikkutakki farkkujen kanssa tuo vähän tonyhalme vaikutelmaa.
muuten varmasti ihan ok.