Jotkut pissaa suihkussa...
mutta minä olen kokeillut isompaakin hätää siellä. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (11)
Mistä moista keksit kokeilla? Olitko yksin suihkussa?
miten saat sen alas viemäristä jos ei ole ripuliruikuli?
miten hätää kokeillaan? Muuta sanottavaa ei ole.
oon minäki paskantaunu viemäriin silloin kun en kehannu suhteen aikana käydä paskalla..
.. hyvin huilaa viemäriin ku vähä mäskää pienemmäksi .. ja iha oikeesti siis. Enää en oo kehannu tehä sitä ku uustalo mutta esim. meä vanhassa talossa harrastin sitä. Oksettavaa, tiedän .. siitä tuli vaan typerä tapa. Ja jotenki koko suoli puhdistu siinä suihkun aikana.. sormet vaan pyllyyn ja äkkiä kakkaa ..
hyi mua :/ onneks oon tosiaa päässy tosta tavasta jo eroon. Tosin en siitä, että saatan kaivaa kakkaa käsillä pyllyst mut teen sen sentää pöntöllä
miksi sä kaivat, mikset vaan ponnista niin kakat lentää pönttöön? mahtaa sun sormet haista.
alkaa aina kusettaa ja en tod lähe enää märkänä vessaan kävelee mikä on toisella puolella huushollia
Sinun takiasi en enää paskoo !!! XD
miksi sä kaivat, mikset vaan ponnista niin kakat lentää pönttöön? mahtaa sun sormet haista.
Olen minäkin kokeillut kaivaa, jos on kova pökäle. Tulee paljon helpommin kun vähän avittaa... Syökää te vaan niitä ummetuslääkkeitä, kun ette uskalla hoitaa hommaa luonnollisesti
en mä mitään lääkkeitä käytä vaan peräsuolen lihaksia! Ponnistan ja kakat tulee ulos.
Mitäs siihen voi sanoa... kiihottiko? Siivositko jälkesi todella niin huolella, ettei touhustasi varmasti jäänyt mitään jälkeä?