Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen tyhmä pieni asia minua hieman harmittaa.

Vierailija
14.12.2010 |

Ennestään oli kaksi poikaa ja nyt syntyi tyttö. Vitsit kun olisin pystynyt edes tämän viimoisen sukupuolen pitämään yllätyksenä loppuun saakka.

heikko olin jokaisesta ja kysyin sukupuolta ultrassa :( ja nyt lapsiluku täynnä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain toivonut, että olisin pystynyt edes jossain raskaudessa olemaan kysymättä sukupuolta ja se olisi ollut synnytyksessä yllätys :)

ap

Vierailija
2/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokan ehkä kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaavassa tilanteessa, minulla on kaksi tyttöä ja odotan viimeistä lasta. Haluaisin tietää sukupuolen kuten edellisistäkin, että osaan mm. varata oikeanvärisiä vaatteita mikäli se olisikin poika. Jos taas on tyttö niin en tarvitse mitään.

En olekaan ajatellut tuolta kannalta, että harmittaisi jos tietäisi sukupuolen.

Uskon kyllä että on jännittävää lähteä synnyttämään kun ei tiedä mitä sieltä tulee, mutta miettiikö sitä siinä supistusten kourassa, en tiedä.

Vierailija
4/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hieno kokemus se olisi ollut kun kätilö olisi sitten sanonut kumpi tuli. Tai,että olisin pyytäny vauvan pyyhkeessä rinnalle ja oltaisiin miehen kanssa kurkkailtu kumpi tuli :)

ap

Vierailija
5/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse niin utelias että kyllä on vaikea olla kysymättä ja tosiaan jos poika tulisi niin kiva olis ostella vaaleansinistä. Mikään ei ole kuitenkaan varmaa joten eipä siihen ultraankaan voi aina luottaa.

Vierailija
6/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikan kohdalla sit kysyttiin sukupuoli etukäteen. täytyy myöntää että synnärillä oli ihan oma hieno kokemuksensa kun sai vasta tietää kumpaa merkkiä siellä äidin paidan sisään tungetaan :)

Vierailija
7/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolta etukäteen! Olin mielestäni niin varma tulevan lapsen sukupuolesta, etten miettinyt edes vakavasti sopivaa nimeä toista sukupuolta olevalle vauvalle.

Vierailija
8/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolta. Kolme tytöä ensin ja sitten poika.

Vierailija
9/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein on, kun vauvaa ei voi pukea kaikkiin mahdollisiin väreihin. Eihän se niistä mitään tajua:-O

Mulla ei ole poikaa, mutta jos olisi niin ihan se samoissa vaatteissa kulkisi kuin tyttökin suurimmaksi osaksi.

Olen vastaavassa tilanteessa, minulla on kaksi tyttöä ja odotan viimeistä lasta. Haluaisin tietää sukupuolen kuten edellisistäkin, että osaan mm. varata oikeanvärisiä vaatteita mikäli se olisikin poika.

Vierailija
10/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut melko neutraaleja värejä. En vaan ole voinut olla kysymättä sitä sukupuolta :P

ap

Vierailija
11/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki vaatteet vaaleanpunasävyisiä. Ehkä muutama valkoinen tai keltainen puku mutta muuten vaal.pun. on se pääväri.

En niitä ilkeäisi pojalle laittaa.. Ainakaan jos on vieraita :)

Vierailija
12/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttövauvalle voi pukea vain vaaleanpunaista ja poikavauvalle vain vaaleansinistä??? Yritä laajentaa vähän näkemystäsi, jooko.

Olen vastaavassa tilanteessa, minulla on kaksi tyttöä ja odotan viimeistä lasta. Haluaisin tietää sukupuolen kuten edellisistäkin, että osaan mm. varata oikeanvärisiä vaatteita mikäli se olisikin poika. Jos taas on tyttö niin en tarvitse mitään.

En olekaan ajatellut tuolta kannalta, että harmittaisi jos tietäisi sukupuolen.

Uskon kyllä että on jännittävää lähteä synnyttämään kun ei tiedä mitä sieltä tulee, mutta miettiikö sitä siinä supistusten kourassa, en tiedä.

Vierailija
13/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauva, jolla on vaaleanpunainen sydänbody, vaaleanpunaraidalliset sukkahousut, vaaleanpunainen haalari ym. näyttää aika hassulta :)

Vierailija
14/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halunneet tietää. Ei kaikkea tarvitse niin suunnitella etukäteen.

Vaatteitakin saa kirppiksiltä vaikka kuinka, ostaa sitten kun tietää kumpi on.

Aapeen ei taida kannattaa enää harmitella, oli ja meni ellet sitten innostu vielä yhtä hankkimaan :-)

Vierailija
15/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein on, kun vauvaa ei voi pukea kaikkiin mahdollisiin väreihin. Eihän se niistä mitään tajua:-O

Mulla ei ole poikaa, mutta jos olisi niin ihan se samoissa vaatteissa kulkisi kuin tyttökin suurimmaksi osaksi.

mielestä siinä on sellainen pieni juttu kuin et ne jotka ei tiedä kumpi on, näkevät lapsella vaalean punaista ja olettavat että on tyttö.. Rupea siinä sitten selittämään et kyllä se on poika mutta meillä ei katsota värejä.. :)

Meidän kuopus poika ei todellakaan ole edes kotona siskon vanhoissa vaaleanpunaisissa vaatteissa.. Eli (melkein) kaikki piti ostaa uusiksi, punaiset rattaa sentään pidin. :) Kaukalo ja turvaistuin oli sentään neutraaleja..

Vierailija
16/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauva, jolla on vaaleanpunainen sydänbody, vaaleanpunaraidalliset sukkahousut, vaaleanpunainen haalari ym. näyttää aika hassulta :)

Mikä siinä on hassua? Eikö tuo oo yhtä koomista tyttövauvan päällä?? Mistä sen sukupuolen näkee, jos vauvalla vaatetta päällä?

Ja onko se siitä yhdestä kohdasta vaipan alla kiinni, mikä väri sille kersalle sopii?

Oon niin vittuuntunut vanhempiin, jotka opettaa tämän idiootin ajattelutavan myös lapsilleen. Sitten niiden kersat lällättää ja kiusaa päiväkodissa tyttöä, jolla on siniset kurahousut, kun "toi on poikien väri, äiti on sanonu..."

Vierailija
17/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein on, kun vauvaa ei voi pukea kaikkiin mahdollisiin väreihin. Eihän se niistä mitään tajua:-O Mulla ei ole poikaa, mutta jos olisi niin ihan se samoissa vaatteissa kulkisi kuin tyttökin suurimmaksi osaksi.

mielestä siinä on sellainen pieni juttu kuin et ne jotka ei tiedä kumpi on, näkevät lapsella vaalean punaista ja olettavat että on tyttö.. Rupea siinä sitten selittämään et kyllä se on poika mutta meillä ei katsota värejä.. :) Meidän kuopus poika ei todellakaan ole edes kotona siskon vanhoissa vaaleanpunaisissa vaatteissa.. Eli (melkein) kaikki piti ostaa uusiksi, punaiset rattaa sentään pidin. :) Kaukalo ja turvaistuin oli sentään neutraaleja..

Miksi et voisi kertoa olettajille, että lapsen sukupuoli on jotain muuta, mitä ne urpot vaatteista päättelee? Kyl ihmiset on ääliöitä.

Vierailija
18/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan halunnut selvittää sukupuolta etukäteen, se on mielestäni vähän niinkuin joululahjojen kurkkiminen etukäteen:aattona harmittaa että tiesi lahjat jo etukäteen!

Vierailija
19/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muita värejä kuin mainitut vaaleanpunainen ja vaaleansininen. Ei.

Vierailija
20/25 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin kangistuneita ajatukseen tietyistä väreistä tiettyä sukupuolta olevien lasten päällä, että heitä on ihan hyvä vähän ravistella.

Minun vauvaani ei vahingoita mitenkään se, että joku vieras ihminen sattuu luulemaan häntä eri sukupuolta olevaksi.

mielestä siinä on sellainen pieni juttu kuin et ne jotka ei tiedä kumpi on, näkevät lapsella vaalean punaista ja olettavat että on tyttö.. Rupea siinä sitten selittämään et kyllä se on poika mutta meillä ei katsota värejä.. :)

Meidän kuopus poika ei todellakaan ole edes kotona siskon vanhoissa vaaleanpunaisissa vaatteissa.. Eli (melkein) kaikki piti ostaa uusiksi, punaiset rattaa sentään pidin. :) Kaukalo ja turvaistuin oli sentään neutraaleja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme