Tällainen tyhmä pieni asia minua hieman harmittaa.
Ennestään oli kaksi poikaa ja nyt syntyi tyttö. Vitsit kun olisin pystynyt edes tämän viimoisen sukupuolen pitämään yllätyksenä loppuun saakka.
heikko olin jokaisesta ja kysyin sukupuolta ultrassa :( ja nyt lapsiluku täynnä.
Kommentit (25)
oli tumman sinisessa toppapuvussa :)
ja olen muuten jopa ostanut pojalleni muutaman vaaleanpunaisen vaatteen (ja useita punaisia ja keltaisia), ei näyttänyt hassulta eikä ole siitä näkyvästi kärsinyt :)
ja vielä liittyen alkuperäiseen aiheeseen, eiköhän niitä paria koon 52 bodya voi ostaa neutraaleissa väreissä, että sukupuolen voi pitää salassa jos haluaa.
Ja ap:lle: ymmärrän harmituksesi, mutta eiköhän se unohdu aika pian. Vauva-aikana kaikki pikkuasiat tuppaa harmittamaan hormonienkin takia.
Ihmiset ovat niin kangistuneita ajatukseen tietyistä väreistä tiettyä sukupuolta olevien lasten päällä, että heitä on ihan hyvä vähän ravistella.
Minun vauvaani ei vahingoita mitenkään se, että joku vieras ihminen sattuu luulemaan häntä eri sukupuolta olevaksi.
oikein on, kun vauvaa ei voi pukea kaikkiin mahdollisiin väreihin. Eihän se niistä mitään tajua:-O
Mulla ei ole poikaa, mutta jos olisi niin ihan se samoissa vaatteissa kulkisi kuin tyttökin suurimmaksi osaksi.
mielestä siinä on sellainen pieni juttu kuin et ne jotka ei tiedä kumpi on, näkevät lapsella vaalean punaista ja olettavat että on tyttö.. Rupea siinä sitten selittämään et kyllä se on poika mutta meillä ei katsota värejä.. :)
Meidän kuopus poika ei todellakaan ole edes kotona siskon vanhoissa vaaleanpunaisissa vaatteissa.. Eli (melkein) kaikki piti ostaa uusiksi, punaiset rattaa sentään pidin. :) Kaukalo ja turvaistuin oli sentään neutraaleja..
Me kummankin lapsen kohdalla kysyttiin ultrassa sukupuoli, periaatteella, että ultra ei ole täysin varma, ja on sit kiva verrata pitikö paikkansa. Eli jokatapauksessa jännättiin loppuun asti, kumpi tulee.
Ja kyllä onnellinen olen :) Kunhan totesin, että olisin voinut toimia toisin ja jännätä loppuun asti:)
ap
sillä on ärsyttävää selitellä muille, ei se ole tyttö mutta käytän sillä vaan isosiskojen vaaleanpunaisetkin vaatteet!
Ja yleensä kun saa lahjaksi vaatetta, ne on vaal.pun. tai vaal.sin.