Keski-Suomi hoi! Kultainennoutaja ja pari kissaa etsii kotia.
Lapsen allergiaepäilyn takia.
Kultsu-uros on leikattu, 3-vuotias ja tottunut lapsiin. Kiltti, iloinen ja peruskoulutettu.
Maatiaskissa on 5 vuotias, tummanharmaa, tottunut koiriin ja lapsiin sekä ulkonaliikkumiseen maalla.
Toinen kissa on puoliksi itämainen ja tottunut myös ylläoleviin asioihin. Kova juttelemaan.
Molemmat kissat uroksia ja leikattuja.
Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä!
tsirppiainen@gmail.com
Kommentit (11)
Lapsen allergiaepäilyn takia.
Eiks nyt ekaks kannattais asia varmistaa?
En ota pienen lapsen kanssa riskiä ja lapset ovat minulle tärkeämpiä kuin eläimet vaikka helppoa tämä luopuminen ei meille ole.
jos selvät oireet on. Tuohon sanaan vain tartuin.
Tsemppiä!!
-kakkonen
Auttavat etsimään eläimille huolehtivan kodin.
Usein sopparissa jo teksti ettei saa myydä ennen kuin häneen oltu yhteydessä. Moni kasvattaja etsii itse uuden kodin.
Siellä voi olla jo jonossa aikuisen kultsun haluajia. Aikuiset rotukoirat löytävät hyvin uuden kodin rotuyhdistyksen kautta. Tai sitten tosiaan kasvattajan kautta kuten joku jo ehdotti.
Lapsen allergiaepäilyn takia. Kultsu-uros on leikattu, 3-vuotias ja tottunut lapsiin. Kiltti, iloinen ja peruskoulutettu. Maatiaskissa on 5 vuotias, tummanharmaa, tottunut koiriin ja lapsiin sekä ulkonaliikkumiseen maalla. Toinen kissa on puoliksi itämainen ja tottunut myös ylläoleviin asioihin. Kova juttelemaan. Molemmat kissat uroksia ja leikattuja. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä! tsirppiainen@gmail.com
se taitaa olla paras foorumi saada hyvä koti.
Hei olen kiinnostunut kultsista, joko on mennyt?
Hanne Kolu kirjoitti:
Hei olen kiinnostunut kultsista, joko on mennyt?
Eiköhän se kultsi ole jo lähellä lopullista taivaan kotia jollei ole jo siellä kun aloitusviestistä on yli 7 vuotta aikaa...
Eiks nyt ekaks kannattais asia varmistaa?