Runsasta väritontä nesteentuloa nyt rv 39+6 Supistuksia ei ole. Syntyykö vauva lähiaikoina?
Laskettu aika 1.12. Onko kokemusta värittömästä vuodosta ilman supistuksia? Jotenkin myös tuntuu että sikiön pää olisi mennyt tosi alas yhtäkkiä. Painaa emätintä.
Kommentit (10)
Lapsivesi lienee kyseessä. Itsellä meni ensin lapsivesi ja sitten vasta alkoi supistukset (syntyi saman päivän aikana, rv 38). Soita synnärille, tekevät tarkistuksen, onko kyseessä lapsivesi (infektioriski kasvaa lapsiveden mentyä).
Mulla ei 48h tunnin sisällä tuosta alkaneet supistukset, niin sitten käynnistettiin. Sulla on pian vauva sylissä :)
Kyllähän tuo vähän synnytykseltä kuulostaa. Mulla mennyt kaikista ensin vedet (x3), sitten on supistuksia odoteltu aikansa. Ekalla kertaa 18h, tokalla 1h, kolmannella käynnistettiin yli vuorokauden kuluttua, kun ei itsellään supistanut.
aika on vasta 1.12.?
Vai onko sun raskaus laskettu pidemmaksi kuin 40 viikkoa?
Joka tapauksessa, nayttais silta, etta kohta alkaa vauva syntya :)
jos kalvoissa on ollut reika jo pidempaan, tulehdusriski kasvaa. Ei hyva seka aidille etta vauvalle.
Päivysyksestä pyysivät aamulla tulemaan tutkimuksiin.
ap
aika on vasta 1.12.? Vai onko sun raskaus laskettu pidemmaksi kuin 40 viikkoa? Joka tapauksessa, nayttais silta, etta kohta alkaa vauva syntya :)
l.a on 1.12
ap
Kunhan menet tarkistettavaksi 24h sisällä, ja tiedät kertoa milloin alkoi vuotamaan. Luulen kyllä että supistukset alkavat nyt yöllä. Voimia :)
Soita synnarille, joko supistukset alkavat itsestaan jonkin ajan kuluttua tai sitten joudutaan kaynnistamaan (lapsiveden mentya, tulehdusriski kasvaa).