Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoituksista olen kyllä lukenut, enpä ajatellut saavani itse sellaista aikaan...

Vierailija
14.12.2010 |

Mutta kun tänään neuvolassa kerroin kuinka olin eilen hakenut töistä tullessani nälkäisen lapsen märissä vaipoissa isältään joka silmät sikkurassa kännistään oli tätä "hoitanut". Saatanan sika!!!

Mutta neuvolan täti sanoi sitten suoraan että hänen pitää tästä ilmoitus tehdä, niin ajattelin että sepä hyvä juttu. Ukko on pihalla eikä takaisin tule. En enää välitä vaikka minulle lupaisikin perättömiä mutta jos lapsesta ei pysty kuutta tuntia huolehtimaan selvinpäin niin sitten saa mun puolesta vaikka jäätyä hankeen.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity rauhassa sun ja lapsen hyvään oloon ja parhaaseen. Avoimuus ja yhteistyö kantaa ihan oikeasti tulosta. Olet ollut avoimuudessasi rohkea!

Näin teen. :)

ap

Vierailija
22/22 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista menoa, ei voi muuta sanoa.

kyseinen äiti, mutta tiedän, että äiti oli jo lastensuojelun avohuollon tukitoimien piirissä kun tämä tapahtui. Eli lapset ns. "haastavia" tapauksia ja avioeron jälkeen arki näiden lasten kanssa yksin oli äidille vaikeaa.

Lapset kävivät jossain kehitysvammajutussa lomalla tietyin väliajoin että äiti sai hetken hengähtää.

Ymmärsin silloin, että katsottiin ettei äiti ollut oman väsymyksensä takia kyennyt näkemään ettei lapsia voi päästää isälleen. Huh, mikä selostus.

Joka tapauksessa oikeuteenhan se meni ja lapset palautettiin, sillä ei ollut näyttöä että äiti olisi oikeasti tiennyt isän väkivaltaisuudesta lapsia kohtaan. Mutta sen 2 kk lapset olivat lastenkodissa kun käsittely oli käynnissä.

Samalla paikkakunnalla on ollut muutamia tällaisia vastaavia tapauksia, joissa lapsi tai lapset on huostaanotettu mitä erikoisimmista syistä.

Me nyt ollaan kuitenkin ihan suht keskiverto porukkaa, lapsikin on ihan esimerkillinen vuoden ikäinen reipas tapaus. Ei mitenkään erikoisen haasteellinen. Tai se helpompi kuin muutkaan(luulisin).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi