Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein raskaustestin äsken.

Vierailija
14.12.2010 |

Tuloksena haaleista haalein haamu. Tänään tai huomenna pitäis alkaa menkat. Voinko olla raskaana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haamuista sanotaan... Plussa kun plussa! ;)

Onnea, oon niin kade! :)

Vierailija
2/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen kk aikana, jos vastaus on kyllä niin kyllä, voit olla raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten haamun ja nyt on jo tummanpunainen... huolettaa vain kun on suht oireeton olo väsyttää vain normaalia enemmän.

Esikoisesta, joka nyt on 1v3kk oli kuvotusta ja repäisykipuja oikealla puolen alavatsaa ja rinnat pinkeät ja arat..en vain muista alkoiko oireet silloinkaan heti.

Vierailija
4/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään voi tulla jos ei ole raskaana.

Vierailija
5/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikille noita raskausoireita tule, tästä ei vain missään ole kauheasti tietoa mutta itselleni tuli oireet joista en ole muilla kuullut: ensin samankaltainen oire kun virtsatietulehduksessa eli kirveli kun pissasin ja yritin sitten päästä lääkärin sen takia mutta täällä porissa eivät ota mihinkään ja mulle määrättiin vaan lääke suoraan ilman mitään tulehdustestejä (!!) seuraavana päivänä aloin tuntea painon tunnetta mahassa ja sitten minulle tuli todella kummallinen aavistus että olen raskaana ja tein testin. ekasta todella haamu ja tokasta jo paljon vahvempi. onneksi en ehtinyt syödä niitä tulehduslääkkeitä kuin 2 kpl ja kun sitten viimein pääsin lääkärin selvisi että olen toisella kuulla,, mitään pahoinvointia tai muuta "perus"oiretta ei mulle tullut. nyt sitten puolenvälin yli raskautta oon menossa :)

Vierailija
6/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin että ihan eka "oire" joka tuli jo paljon aiemmin näitä muita oli repäisevät kivut mahassa kun esim nukkumaan mennessä nousin kontilleni ja siirsin tyynyä, ja sanoinkin silloin vieressäni olleelle ystävättärelle että "tuntu ihan kuin vatsalihas olis revenny" ja tää tapahtu muutaman kerran sillon ekalla kuulla jo mitä vähän itsekin kummastelin jälkeenpäin mut nää mun oireet ei sit ilmeisemmin ollu niitä tavallisia :D

Vierailija
7/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä odotatte, että pitäs olla jo jotain oireita n. 2 viikkoa hedelmöittymisestä, eli niihin aikoihin kun seuraavien menkkojen pitäs alkaa? Ja oikein olette huolissanne siitä ettei niitä ole? Kyllä mä nyt uskon, että jotain pientä jollain voi ehkä olla kun alkaa pikkuhiljaa tuo hormonitoiminta muuttua, mutta että niitä pitäs kaikilla olla jo siinä vaiheessa? Ei hyvää päivää. Mullakin ekat "oireet" alko tulla vasta siinä vaiheessa kun jo mahakin vähän näkyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi