Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pisin raskaus jonka tiedät?

Vierailija
14.12.2010 |

Mietin, että mikähän mahtaa olla pisin raskaus esim Suomessa? Täältä oon lukenut jollain olevan 42+5, mutta mahtaako vielä pidempiä olla?

Kyselee tympääntynyt odottaja rv40+3

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;=)

Vierailija
2/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin ennen tuota ap:n kertomaa 42+5. Ja viimeiset viikot oli kyllä tooosi pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma esikoisraskauteni meni yli näin reippaasti. Myöhemminkin on mennyt 10 - 14 pv ohi lasketun ajan, mutta minulle tämä on normaalia.

Vierailija
4/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin on omani.

Kaikilla tutuillani on vauva syntynyt ennen laskettua aikaa tai sitten vain pari päivää sen jälkeen.

Vierailija
5/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli käynnistetty ja kokemus oli kuulemma kaamea. Koska vauva voi hyvin, lääkärit suostuivat siihen, että odottelee josko lähtis itse syntymään. Sinnikkäästi odottikin, mutta vauva oli vissiin päättänyt jäädä sinne. Käynnistettiin lopulta sekin, herraties milloin olis ulostautunut, jos ois itse saanut päättää :D

Vierailija
6/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joutui ensin sairaalaan, ettei synnytys käynnisty liian aikaisin. Sitten mentiinkin noin pitkälle, kunnes leikattiin, kun synnytys ei käynnistynytkään.

Lapsi oli kuin pieni rusina, kuivunut.

Vierailija
7/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 42+3, samana päivänä olisi käynnistetty, mutta syntyi jo yöllä

Vierailija
8/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yksikään mitenkään liian pitkäältä ole tuntunut. Viimeiset viikot ja päivät oli just parhaita! Ainoa huono puoli on se, että "joutuu" jäämään äitiyslomalle niin aikaisin, vaikka tietää ettei lapsi tule kuin 2vk yli LA:n, ja se tietenkin syö vapaata sieltä loppupäästä.

Nyt odotan neljättä enkä yhtään hermostu vaikka menisi vielä pitemmälle. Toisilla nyt vaan on pitkä kantoaika :-)

Lapsissa tai istukan toiminnassa ei ole koskaan ollut mitään vikaa tai ongelmaa.

Vierailija
9/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi, että Rautavaaralla 1950-luvulla odotti nainen vauvaa vuoden, siis 12 kk. Hän sai terveen pojan. Painosta en tiedä. Sitä pidettiin ihmeenä. Mieheni tuntee tämän henkilön. Siihen aikaan ei ilmeisesti synnytyksiä käynnistetty.

Vierailija
10/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka 16 kk, toka 18,5 kk.

Huhhuh.

Vierailija
11/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kaks ja puol viikkoa yli lasketun ajan.Potra poika tulikin,4.4kg ja pituus 54cm

Vierailija
12/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpale kirjoitti:

Mieheni kertoi, että Rautavaaralla 1950-luvulla odotti nainen vauvaa vuoden, siis 12 kk. Hän sai terveen pojan. Painosta en tiedä. Sitä pidettiin ihmeenä. Mieheni tuntee tämän henkilön. Siihen aikaan ei ilmeisesti synnytyksiä käynnistetty.

Tota ei nyt usko Erkkikään 🤣🤣

Vierailija
13/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 42+0 ja siihen oli varattu käynnistys. Synnytys alkoi kuitenkin itsestään. Seuraava oli 40+3, tuntui lyhyeltä.

Vierailija
14/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika 7.7. ja synnytys 30.7. oli minulla.

Vierailija
15/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni syntyi 42+2, keisarileikkauksella, yli viisikiloisena. Eivät sairaalassa millään meinanneet uskoa että sekä minulla että lapsellani oli normaalit verensokerit ja mittasivatkin ne peräti yhdeksän kertaa kahden päivän aikana. Vauvavuoden jälkeen tyttäreni kasvu tasautui ja nyt on täysin normaalipituinen ja -painoinen ikäistensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme