Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittelen kaikille, joita uskolla peloteltu koulussa tms.

Vierailija
13.12.2010 |

Tutustukaa TV7:n ohjelmiin, Helluntailaisuuteen.

En itsekään ole mikään hihhuli, en käy seurakunnissa, mutta sieltä tulee kyllä se kristinuskon perustotuus, tuolta kanavalta, lapsillekin aivan ihania ohjelmia, tervehenkisiä!

Te, jotka epäilette!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin myöhemmin uskoon. Uskon että tuo silloin pelotteluksi silloin kokemani juttu jäi itämään mieleen ja kantoi hedelmää. Ihan totuuksiahan silloin kerrottiin, että ilman Jeesusta ei taivaaseen ole asiaa. Hyvä, että joku uskalsi sen sanoa suoraan, niin suoraan että minua pelotti ja asia jäi vaivaamaan. Etsiydyin seurakuntaan ja luin Raamattua ja annoin elämäni Jeesukselle. Itse olen luterilainen. Uudestisyntyneitä uskovia löytyy jokaisesta kristillisestä seurakunnasta. kannattaa rohkeasti etsiä oma paikkansa. TV7 on hyvä, mutta rohkaisen silti hakeutumaan uskovien yhteyteen. Seurakunnalla, uskovien yhteydellä on suuri siunaus. Usko vahvistuu ja oma uskosi kautta Jumala vahvistaa muiden uskoa.

Vierailija
2/3 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä pahaa on olla hihhuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että joku ylistää Jeesusta?! Ehkäpä heidän mielestään liikaakin?

Minun mielestäni Jeesusta ei voi koskaan ylistää liikaa, mutta ihmiset eivät vaan nykyään edes tiedä, tunne Jeesusta, vaikka jokaisella olisi helppo, todella helppo pääsy tuntemaan. Ei taida olla vaan muodikasta ja siitä tämä hihhuli -nimitys?

Itse olen tullut uskoon jo lapsena, mutta sain uskoni vain perhetutuilta, kun oma perheeni ei ollut uskossa. Myös opettajilla oli tärkeä osa koulussa. Opin oikeat moraaliarvot yms.

Valitettavasti kilttinä tyttönä luulin perustaneeni perheen kiltin, ujon, kristityn miehen kanssa, mutta kävikin huonosti: Hän tuhosi sekä minun, että lasteni elämän juomisella ja väkivallalla.

Siitä lähti tieni uudelleen kohti Jeesusta, täydellistä Jumalan rakkautta. Sitä ei paljon tässä maassa näe kyllä.