En pysty harrastamaan seksiä :(
Takana on vaikea ero, joka kirvelee vieläkin todella paljon. Aikaa tästä on jo 8 kk. Sitä ennen olin yhdyntäkiellossa (ja orgasmikiellossa) vaikean raskauden takia 4 kk.
Yksi syy eroon oli seksi, se ei enää kuulemma tuntunut luonnolliselta kanssani (ja ex-vaimon kanssa ei ollut kuulemma mitään ongelmia ollut, senkin sain kuulla).
En ole mitenkään frigidi, kaukana siitä ja välillä panettaa todella paljon! Yh:na ei vaan kovin usein saa tilaisuuksia seksin harrastamiseen :(
Nyt sitten viikonloppuna oli tilaisuus, lapsi hoidossa ja mulla yövieras, jonka olin tavannut jo pariin kertaan. Odotin oikein innolla iltaa, yötä ja aamua. Mutta paskat, jossain vaiheessa iltaa mua alkoi tympimään ihan kauheasti enkä sitten pystynytkään minkäänlaiseen läheisyyteen tyypin kanssa. Toisaalta nolottaa, kun annoin tosiaan ymmärtää mutten sit antanutkaan.
Jotenkin on vielä niin rikkinäinen ja haavoitettu olo, että ei vaan pysty, tai kynnys on ainakin toooodella korkea! Mutta silti mieli tekisi toisen ihoa, kunnon panoa, kosketusta ja rajua ottamista :(
(Tosin sillä miehellä oli kyllä tosi pieni vehjekin, näin saunassa eikä sekään kyllä enää jaksanut kannustaa yrittämään ylittää itseään...)
Pitääkö mun vaan kärvistellä vai juoda kunnon kännit ja panna seuraavaa vastaantulijaa, jotta pääsis jostakin henkisestä esteestä yli??
Kommentit (2)
antaa edelleen aikaa itsellesi, niin ärsyttävältä tai hullulta kun se kuulostaakin.
Minulla myös oli pari vuotta taaksepäin vastaava tilanne kun esikoisen isän kanssa erottiin. Haluja olis ollut, muttei sitten ollutkaan kun tilaisuus olisi tullu.
Ja ainut mikä asiaan auttoi, oli puhtaasti vaan aika ja ylitsepääseminen exästä.
Tsemppiä AP! :)
jota ei tarttisi nähdä enää.. Eli jos menee pertsiilleen, niin eipä tarvis jätkää enää nähdä.