Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olivia Tinja Milana ?

Vierailija
13.12.2010 |

kiva nimi vaiko surkea

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo Milana kuulostaa vähän turhan erikoiselta ja väkisin väännetyltä. Kolmanneksi nimeksi ehdotuksia:

- Melina

- Minea

- Erika

...

Vierailija
2/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinja on tosi outo ja teennäinen. Milana ei mielestäni sovi litaniaan. Mutta, minun puolestani saat antaa lapsellesi nimeksi. :) En minä mikään ole tuomitsemaan toisten valintoja. Eivät kaikki varmasti pidä minunkaan lasten nimistä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä, olivia nyt vielä menettelee vaikka en siitäkään pidä. On aina tullut oliivi mieleen ja en erityisesti oliiveista pidä tai sitten Mennään Bussilla Olive vai oliko se ihan Olivia.

Tinja on niin keksitty nimi kuin voi olla ja Milana vaan yksinkertaisesti ruma nimi.

Vierailija
4/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni siis olisi liian yleinen.

Vierailija
5/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tuosta nimestä pidätte niin se on tärkeintä. Aina on joku jonka mielestä valitsemanne nimi on surkea.

Vierailija
6/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka nimi ihan ok.

Vierailija
7/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita en pidä hyvinä niminä.

Vierailija
8/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo mutta ei sinänsä haittaa, kun on toisena nimenä. Mistä tuo Tinja nimi tulee vai tunnetko jonkun Tinjan?:)

Vierailija
9/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinja on silti hieman erikoinen nimi

Vierailija
10/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Tinja-Maria. Se oli vaan sopiva ja minusta kaunis niin se vaan sitten tuli ja jäi 5 vuotta sitten. Ensimmäinen Tinja kastettiin suomessa muistaakseni joskus 80-luvulla. Nimi tulee marttyyri fotini samarialaisesta, jos muistan oikein. Tinja pääsi myös suomalaiseen kalenteriin tänä vuonna. Aikaisemmin juhlittiin maaliskuussa ortodoksisen kalenterin mukaan nimppareita kun isä ja mummi ortodokseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan