Suosittele hyvää KEITTOKIRJAA joululahjaksi!
Heippa,
osaisitteko suositella kokemuksen perusteella jotain kivaa ja hyvää ruokakirjaa joululahjaksi?
Olisi tulossa veljelleni ja hänen vaimolleen, ovat lapseton pariskunta, joka tykkää laittaa ruokaa, kutsua ystäviä syömään ja kokeilla uutta.
Etsin jotain kirjaa, joka olisi houkuttelevan näköinen (hyvät kuvat) ja jossa olisi sellaisia ohjeita, jotka on kotonakin helppo tehdä (eivät asu Stockan herkun lähellä vaan pikkukaupungissa, joten tosi eksoottiset jutut voi olla hankalia).
Jotain Jamie Oliverin tyylistä ehkä. Tai sitten jokin makeita herkkuja kirja. Mikä onkaan sen suomalaisen blogistin kirja, jossa on ihania leivonnaisia ja jälkiruokia? Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?
Kiitokset suosituksista.
Kommentit (8)
Itselläni kaapit pursuilee keittokirjoja,mutta en koskaan niitä tarvitse,netistä löytää helpommin tarvittavat reseptit.
sara lafountain suosituksesta. Mua jotenkin on mainosten ym. perusteella hieman epäilyttänyt tuo julkkiskokki, mutta pitää tutustua tarkemmin.
Onko lisää vinkkejä?
Mun mielestä sellainen visuaalinen coffee table tyyppinen keitto/ruokakirja on kiva. Sitä voi selailla muuten vain, ei vain ruoanlaittomielessä.
Julie&Julia elokuva ja siihen kaveriksi Ranskalaisen keittiön salaisuudet -kirja! Taatusti keittiöihmisen mieleen!
Karpin keittokirja ja Karpin ateriakirja. Saatatte yllättyä, miten tavallisia ruokia ja tavallisista aineiksista sieltä löytyy.
Kyllä minä ainakin ostan ja selailen ideoita saadakseni. Tulee mulle Hesarikin, vaikka sen voisi lukea netissä.
Jos tykkäävät italialaisesta ruoasta, niin suosittelen kirjaa Aglio & Olio. Aivan ihana!
Todella ihania reseptejä ja visuaalisesti hieno kirja