Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että mies haluaa olla vain ystävä?

Vierailija
13.12.2010 |

Olen tapaillut yli puoli vuotta yhtä miestä ystävänä.Seksi hänen kanssaan on täydellistä, myös hän on samaa mieltä.Hän on hyvin kohtelias, halaamme ja suutelemme myös julkisilla paikoilla. Nyt edelleen lähettelemme viestejä toisillemme ja haluamme pitää yhteyttä toisiimme.Hän on ilmaissut myös, että haluaa vielä kokemuksia muidenkin kanssa.Nyt tapaamme kerran kuussa käymme leffassa tai jääkiekkomatsissa,napostelemme toistemme lautasilta ja edelleen seksimme on kiihkeää.Viime tapaamisella hän kertoi, että oli jo kuukauden seurustellut toisen naisen kanssa.Nainen oli tuonut jo tavaroitaan hänen asuntoonsa.Mies haluaa kuiten olla vielä yhteydessä minun kanssa ja kertoi ,että hän ei ole vakavissaan tämän naisen kanssa, eikä hänellä ole samanlaisia tunteita kun tällä naisella on häntä kohtaan. Hän kuitenkin pyysi minua luokseen yöksi ja seksi oli mahtavaa.Hän haluaa edelleen pitää minuun yhteyttä ja tavata. Onko mahdollista että tästä tulisi vielä jotain vakavaa joskus,kannattaako häntä jäädä odottamaan, koska olen hyvin rakastunut tähän mieheen? T:epätietoinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kakkosnainen varalla jo ykköstä haaliessa. ei kuulosta hyvältä tulevaisuudelta. Itsekkin nuorempana pönkitin omaa itsetuntoani pitämällä useaa kierroksessa ja pienillä ruusunpunaisilla lupauksilla sai sitten käydä hakemassa vaihtelua.

Vierailija
2/4 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, minulla on kaksi naisystävää. En ole ollut heidän kanssaan sängyssä, he ovat hyviä ystäviä ja hyviä kuuntelijoita. Vaimoni tietää näistä naisystävistä samoten heidän miehensä, minusta se on ystävyyttä. Saisin kyllä heistä petikaverin mutta en halua menettää vaimoani enkä näiden naisten ystävyyttä.M45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ystävämies reagoisi, jos myös sinulla olis toinen mies? Joko sellainen, jonka kanssa asut tai sitten niin, että vain harrastat seksiä hänen kanssaan? Ei tykkäisi, vai?

Tee mitä teet mutta kyllä tasa-arvo täytyy suhteessa säilyä. Mihin hänellä on oikeus, sulla täytyy olla myös!

Vierailija
4/4 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mies haluaa sinun kanssasi enempää, kuin mitä nyt saa. Tuskin haluaa pidempää vakavaa suhdetta myöskään asumansa henkilön kanssa. Ei oikein vaikuta vakavilta jutuilta kummatkaan. Pahoittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi