Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piikkimatto! Onko ihan humpuukia, kehtaako ostaa lahjaksi ystavälle?

Vierailija
13.12.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien mielestä varmaan humpuukia, kuten liikunta ja terveellinen syöminenkin...

Vierailija
2/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hassu. Mutta mä kyllä olen käyttänyt viime jouluna saatua paljon. Pistää veren kiertämään kovasti ja rentouttaa. Varma tapa nukahtaa todella nopeasti, ainakin siis mulla.

Kyllä mä voisin jollekin läheiselle rennolle ystävälle ostaa, en ostaisi tosikolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka joulun jälkeen kertoa, että olet kuullut monelta että se helpottaa ja nopeuttaa nukahtamista.

Vierailija
4/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo vuoden verran tapana joka ilta maata sängyssä piikkimaton päällä, samalla kun lueskelen. Entinen nukahtamisvaikeuksinen nukahtaa nykyään kuin lapsi :)!

Vierailija
5/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se ihan hauska lelu, jos kivusta tykkää ;)

Vierailija
6/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on hyödyllinen, mutta eikö tuo ole jo viimejoulun lahjoja eli ns. menneen talven lumia? Viime- ja sitä edellisenä jouluna tuollaisen olisi voinut ostaa, nyt se on jo auttamatta vanhentunut ja mauton, ei millään pahalla...

Vierailija
7/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on hyödyllinen, mutta eikö tuo ole jo viimejoulun lahjoja eli ns. menneen talven lumia? Viime- ja sitä edellisenä jouluna tuollaisen olisi voinut ostaa, nyt se on jo auttamatta vanhentunut ja mauton, ei millään pahalla...

Jos matto on hyödyllinen, niin vain siksikö se on mauton kun joku muukin on sen ostanut? Tuolla perusteella lahjoja ei voisi ostaa mistään kaupasta.

Matot olivat sellainen villitys viime vuonna, että moni halukas on varmasti sellaisen saanut tai ostanut. Käytän piikkimattoa itse päivittäin.

Vierailija
8/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan harvinaisuus siksi, että ollaan ostettu matto+tyyny ihan itse :) Se auttaa lihaskireyteen ja rentoutumiseen.

Ihme kommentti tuo, että se on "viime vuoden lahja". Mites, kun mä annoin vanhemmilleni kirjan vuonna -97, niin voinko antaa tänäkin vuonna, vai onko sitten "niiiiiiin yhekskytlukulaista"? ;)

Vierailija
9/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukahdan ihan helposti, mutta jos on jotain jännitystä tiedossa, niin nukahtaminen on vaikeaa.

Mutta piikkimatto auttoi tähän vaivaan aivan loistavasti.

Lisäksi siitä tulee hyvä olo :)

Vierailija
10/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku joululahjoja ihan oikeasti ns. pelkän trendikkyyden perusteella? No sitten taitaa suurin osa antamistasi lahjoista olla melkoista roskaa...

Vierailija
11/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon käytetty kapistus. Mulla oli ensin pelkkä matto, mutta sitten ostin siihen tyynyn lisäksi. Tekee hyvää jumiutuneille niskoille, eikä tarvi kivusta tykätä, ei se satu:)

Nythän niitä saa jo pakkauksina, joissa on melemmat osat mukana, sellaisen ostaisin.

Mutta mä kyllä olen käyttänyt viime jouluna saatua paljon. Pistää veren kiertämään kovasti ja rentouttaa. Varma tapa nukahtaa todella nopeasti, ainakin siis mulla.

Vierailija
12/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö siis molempia yhtäaikaa? Mattoa ja tyynyä?

Vierailija
13/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä selkävaivaisena selkäni on paljon paremmassa kunnossa piikkimaton ansiosta. Käytän lähes päivittäin. Jumituneet niskat saa helposti rentoutettua. Pääkivut lähtevät lähes aina piikkimatolla pois, ei tarvitse särkylääkkeitä. Eli suosittelen ostamaan, varsinkin jos ystäväsi kärsii selkä tai niskakivuista.

Vierailija
14/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yhtä aikaa niin, että levitän maton sängylle ja nostan tyynyn oman tyynyni päälle. Tekee tosi hyvää niskalle ja päänahalle.

Ainut, että mun pitää aina sieltä alareunasta taittaa sitä mattoa, kun en tykkää niistä piikeistä pepussa. Oonkohan jotenkin prinsessa? ;D

Vierailija
15/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kyllä varmaan hommata toi tyyny. Kuulostaa niin hyvältä :)

Vierailija
16/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä eroja? Siis mistä ostaa? Ainakin hintaeroja on

Vierailija
17/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain halpismerkkiä (ei OBH Nordica). Hyvin toimii :)

Vierailija
18/18 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta mielummin vaikka kynnysmatto