Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä päälle - Smart casual????

Vierailija
13.12.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jonkun smart casual voi varmasti ollakin jakkupuku, mutta ehkä tietäisit jos sinunkin olisi ;)

Minä laittaisin varmaan (mustat) suorat housut ja jonkun siistin, ohuen neuleen. Tai sit (värillisen) jakun ja alle vaikka siistin trikoopaidan.

Vierailija
2/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Smart casual -tilaisuudessa ei tartte mitään erikoishienoja asusteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta

Vierailija
4/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi päivällä, laittaisin ehkä farkkutyyppiset (siis ei suorat) housut ja bleiserin tai vaihtoehtoisesti hameen tai suorat housut ja neuleen sekä kengät joissa puolikorkea korko.

Jos tilaisuus olisi illalla, laittaisin neulemekon, koruja ja saappaat.

Aika usein pukukoodilla halutaan vain viestiä miehille, pitääkö niiden laittaa puku tai pikkutakki vai ei, ja naisten pitää päätellä pukeutuminen oikeasti tilaisuuden aiheesta ja ajankohdasta. Esim. pikkujoulut voivat olla smart casual mutta silti naisilla on coctail-mekot tai pikkumustat (jotka ovat smart casualiin liian hienoja), kun pukukoodin todellisena viestinä on, ettei miesten tarvitse laittaa kokopukua.

Vierailija
5/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes mikä tahansa normaalin naisen normaali vaatetus on "smart casual". Itse laittaisin esim. neuletunikan ja siistit legginsit tai pillifarkut. Tai sitten hameen ja topin+neuletakin. Tai vaikkapa farkut ja kauluspaidan+neulepaidan...

Lähes mikä tahansa kelpaa.

Vierailija
6/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi esim. tämän päivän työvaatetuksella: rennot farkut, musta trikoopaita ja villatakki + "järkevät" talvikengät.

Tää on mun casual, smart olisi sitten vähän viilattu versio :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme